سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 19883
نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران

دولت باید حل مشکلات فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار دهد

قم نيوز : قم نيوز:‌آیت‌الله شهرستانی گفت:یکی از مشکلات اساسی کشور مسائل فرهنگی است و دولت باید حل مشکلات فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار دهد.
دولت باید حل مشکلات فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار دهد
به گزارش قم نيوز و به نقل از دفتر آیت الله شهرستانی، آیت‌الله شهرستانی در دیدار با رئیس و مدیران دانشگاه پیام نور قم با ابراز رضایت از گزارش ارائه شده پیرامون برگزاری همایش ملی سبک زندگی اسلامی‌، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی کشور مسائل فرهنگی است و باید روی این مسائل فکر جدی شود.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران افزود: با توجه به نیاز جامعه برگزاری این گونه همایش‌ها قابل تقدیر بوده و باید از این فرصت‌ها بهترین استفاده را برد.

وی با بیان اینکه باید برای سرافرازی پرچم اسلام و شیعه تلاش نمود تصریح کرد: باید در جامعه اسلامی کارهای مهمی صورت بگیرد نه اینکه فقط شعار بدهیم.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها با برنامه ریزی خوب در کار‌ها موفقیت‌های دلخواه خود را کسب می‌کنند عنوان کرد: ببینیم غربی‌ها چگونه در بعضی از مسائل موفق عمل می‌کنند و از یک فرصت کوچک بهترین استفاده را می‌برند.

آیت‌الله شهرستانی با اشاره به وجود نخبگان و اندیشمندان ایرانی گفت: عدم استفاده مناسب از این ظرفیت سبب شده غربی‌ها برخی از دانشمندان و اساتید ما را به خدمت بگیرند و در این زمینه باید دولت به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت استفاده کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اتحاد و همدلی در جامعه خاطرنشان کرد: همه باید با یک هدف و برای پیشرفت اسلام و جامعه شیعی تلاش کنیم و انتقادات و مشکلات را با تدبیر حل کرد.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران افزود: برگزاری همایش ملی سبک زندگی اسلامی در حال حاضر نیاز جامعه است و با توجه به اینکه دانشگاه به عنوان یک نهاد علمی ورود کرده است نتایج مطلوبی حاصل می‌شود.
انتهاي پيام/126

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcipvaz.t1a3v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما