قم نيوز : قم نیوز:فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) از آمادگی کامل گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر این ناحیه برای انجام رزمایش الی بیت‌المقدس در روزهای پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ اسفند خبر داد.
آمادگی گردان‌های ناحیه امام حسین(ع) برای انجام رزمایش الی بیت‌المقدس
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمد علی مختاران با اعلام نوع ماموریت گردان‌های ناحیه امام حسین(ع) در رزمایش الی بیت‌المقدس گفت: پنج گردان این ناحیه شامل چهار گردان تخصصی بیت‌المقدس و یک گردان تخصصی کوثر ویژه خواهران بسیجی روز پنجشنبه در مرحله اول رزمایش حضور می‌یابند.

وی با اعلام برنامه مرحله دوم و سوم رزمایش افزود: دو گردان بیت‌المقدس این ناحیه ماموریت اجرای رزمایش پدافند غیر عامل در پادگان خیبر را بر عهده دارند و دو گردان دیگر نیز به اجرای رزمایش دفاع از کوی و برزن می‌پردازند.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) ادامه داد: خواهران بسیجی نیز در قالب گردان کوثر ماموریت امداد و نجات را در روز جمعه در محل اردوگاه غدیر(محدوده پشت کوه خضر نبی(ع)) به انجام می‌رسانند.

وی تاکید کرد: گردان‌های این ناحیه از ماه‌ها قبل با شرکت در دوره‌های تخصصی و انجام تمرینات لازم، برای حضور در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس آمادگی کامل را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgzy9q.ak9y74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما