پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 19999
آیت الله سعیدی مطرح کرد

ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان قم به صورت جهادی

قم نيوز : قم نيوز‌:آیت الله سعیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم گفت: لازم است قرارگاه فرهنگی در استان قم به شکل جهادی تشکیل شود تا مرکزی باشد برای هجوم به تهاجم فرهنگی.
ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان قم به صورت جهادی
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست آیت الله سعیدی امام جمعه قم، نائب رئیسی حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش استاندار قم و به دبیری حجت الاسلام و المسلمین ایزدپناه مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد که در این جلسه طرح قرارگاه فرهنگی استان قم توسط حجت الاسلام و المسلمین ایزدپناه مطرح شد و توسط اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، آیت الله سعیدی به نزدیک شدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و خواستار رعایت احترام این ایام و تعظیم شعائر شد.

وی همچنین جلسات شورای فرهنگ عمومی استان قم را در بین دیگر استان ها از فعال ترین شوراها عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش نیز در سخنانی بر اعتلای فرهنگی و در خور استان قم تاکید کرد و نگاه چند بعدی، واقع گرایانه و تاثیرگذار را به مسائل فرهنگ عمومی خواستار شد.

استادار قم با تاکید بر لزوم کارهای فرهنگی سنجیده در مقابله با تهاجم فرهنگی و جرایم اجتماعی، اظهارکرد: مسایل فرهنگی با برخورد فیزیکی و اقدامات تنروانه حل نمی شوند بلکه باید اقدامات در مقابله با تهاجم فرهنگی نیز از جنس فرهنگی باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgyy9q.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما