شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 20026
در مسابقات فوتبال نونهالان کشور

عقاب پردیسان قم با مس کرمان همگروه شد

قم نيوز : قم نيوز:‌تیم فوتبال عقاب پردیسان قم در مسابقات فوتبال نونهالان کشور با مس کرمان همگروه شد.
عقاب پردیسان قم با مس کرمان همگروه شد
به گزارش قم نيوز، دور گروهی مسابقات فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور در دسته مناطق قرعه کشی شد و تیم فوتبال نونهالان عقاب پردیسان در دور گروهی به مصاف مس کرمان می‌رود.

مسابقات فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور در دسته مناطق با حضور قهرمانان استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود تا تیم‌های بر‌تر این دسته جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول نونهالان کشور را کسب کنند.

تیم فوتبال عقاب پردیسان نیز پس از ۲ دوره حضور در مسابقات رده سنی نوجوانان کشور، امسال در مسابقات رده سنی نونهالان نماینده قم است و برای انجام مسابقات خود راهی استان بوشهر می‌شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، تیم‌های فوتبال عقاب پردیسان قم، مس کرمان، امید بندر گناوه، آبی پوشان اراک و زاگرس مرودشت در مرحله گروهی به مصاف هم می‌روند تا ۲ تیم جواز حضور در مرحله دوم را به دست آورند.

این مسابقات قرار است به شکل دوره‌ای و تک بازی به میزبانی بندر گناوه برگزار شود و تیم‌های شرکت کننده از روز ۱۶ اسفند ماه در استان بوشهر به مصاف هم می‌روند.

تیم نونهالان عقاب پردیسان در شرایطی به نمایندگی از قم در این مسابقات حاضر است که ترکیب این تیم را بازیکنانی منتخب از تیم‌های حاضر در مسابقات فوتبال لیگ نونهالان باشگاه‌های قم تشکیل می‌دهند.

قم در سال‌های اخیر در رده سنی نونهالان موفق به حضور در مسابقات رده‌های بالای کشوری نشده است و نمایندگان قم در دسته مناطق در دور گروهی یا حذفی از گردونه مسابقات حذف شده‌اند.

امسال تیم‌های فوتبال عقاب پردیسان در رده نونهالان، اتحاد در رده سنی جوانان و تیم های افشید و سفیر گفتمان در رده سنی نوجوانان نمایندگان قم در مسابقات فوتبال رده‌های سنی پایه کشور هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmye8.uqey8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما