يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 20079
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس

حبس سران فتنه نشان از رأفت نظام اسلامی است

قم نيوز : قم نيوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ر برخورد با سران فتنه و فتنه گران برخی از مصالح نظام و بحث رأفت اسلامی وجود دارد و باید به آن توجه کرد، البته وظیفه رسیدگی به جرائم سران فتنه بر عهده قوه قضاییه است.
حبس سران فتنه نشان از رأفت نظام اسلامی است
به گزارش قم نيوز، محمد صالح جوکار با اشاره به برخی اظهارات اخیر وزارت‌خارجه آمریکا درباره رفع حصر سران فتنه، اظهار کرد: این اقدام وزارت خارجه آمریکا از مصادیق بارز از مصادیق دخالت در امور بین المللی در کشور‌ها است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره مواضع ایران در برابر دخالت کشورهای بیگانه، افزود: ایران باید در برابر مسائل سیاسی مواضوع سخت و محکمی اتخاذ کند و به کشورهای دیگر اجازه دخالت در امور کشورمان را ندهد، چون اگر کشور‌ها و به ویژه آمریکا موضع نرمی از ما در برابر فتنه گران و سران فتنه ببینند به خودشان اجازه می‌دهند که در برابر ما موضع بگیرند.

وی با اشاره فرصت طلب بودن دشمنان، تصریح کرد: ما در مرحله نخست باید به گونه‌ای برخورد کنیم که مجامع سلطه گر و سلطه جو اجازه دخالت در امور کشور ما را نداشته باشند چون آن‌ها به عنوان کمک به کشور‌ها در امور آن‌ها با تمسک به کلیدواژه‌هایی همچون حقوق بشر، مبارزه با تروریسم، در امور کشور‌ها دخالت می‌کنند.

جوکار با بیان حمایت همیشگی دولت‌های غربی و آمریکای از فتنه گران، عنوان کرد: غربی‌ها و معاندان با نظام جمهوری اسلامی با حمایت از سران فتنه روشن کردند که دسیسه چین و توطئه کننده این فتنه خود آن‌ها بودند و این آشوب‌ها را با کمک دست نشانده‌های خودشان رقم زدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره برخورد قاطع با فتنه گران، گفت: در برخورد با سران فتنه و فتنه گران برخی از مصالح نظام و بحث رأفت اسلامی وجود دارد و باید به آن توجه کرد، البته وظیفه رسیدگی به جرائم سران فتنه بر عهده قوه قضاییه است، چون آن ها احساسات و عواطف مردم کشور را جریحه دار کردند، کمترین مجازات است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchwvni.23nvqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما