چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 20285
امام جمعه قم:

روحیه جهادی مدیران استان قم تداوم یابد

قم نيوز : قم نيوز: امام جمعه قم روحیه مدیران و مسئولان استان برای خدمت رسانی به شهر کرمیه اهل بیت(ع) را جهادی دانست.
روحیه جهادی مدیران استان قم تداوم یابد
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در دیدار با ‌عفتان، با ابراز قدردانی و تشکر از زحمات اداره کل منابع طبیعی استان قم، اظهار کرد: فعالیت ها و انگیزه های مدیران قم برای خدمت به این شهر دارای قداست خاصی است.

وی با بیان اینکه خداوند بر ضرورت نگرش جهاد فی سبیل الله در افراد تاکید کرده است، گفت: هرنوع اقدام جهادی از ارزش و منزلتی برخوردار نخواهد بود چرا که تکفیری ها نیز جهاد می کنند اما برای خدا نیست.

امام جمعه موقت قم روحیه مدیران و مسئولان استان برای خدمت رسانی به شهر کرمیه اهلبیت(ع) را جهادی دانست و تصریح کرد: در زمان طاغوت آرزوی فعالیت یک مسئول مثل مدیران امروز استان را داشتیم و ما قدردان مدیران هستیم.

سعیدی با اشاره به مدیریت جهادی حضرت یوسف(ع) در زمان هفت سال قحطی مصر، خاطر نشان کرد: استان قم کویری است اما در این منطقه نیز سرمایه هایی وجود دارد که اگر با همت مسئولان و مردم مدیریت شود، بسیار با ارزشمند است.

وی افزود: با بسیج همگانی مسئولان و مردم به سرمایه های ارزشمندی دست خواهیم یافت که پیش از آن فکر نمی کردیم وجود داشته باشد.

تولیت آستان مقدسه حرم حضرت معصومه(س) در پایان بر لزوم قدرشناسی مردم از مسئولان استان تاکید و عنوان کرد: مردم در هر زمانی که همکاری مدیران و مدبران نظام را مشاهده کردند، همراهی خوبی داشتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgnx9x.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما