چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : 20297

نشست مشترک مدیران آستان مقدس قم و شبکه هدهد برگزار شد

قم نيوز : قم نيوز: نشست مشترک مدیران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و شبکه ماهواره‌ای هد هد برگزار شد.
نشست مشترک مدیران آستان مقدس قم و شبکه هدهد برگزار شد
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، در نشست مشترک مدیران آستان مقدس قم و شبکه هدهد که پیش از ظهر امروز در دفتر شبکه ماهواره‌ای هدهد در قم برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌‌نژاد رئیس حوزه تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) تعامل گسترده‌ای با نهاد‌های فرهنگی و مذهبی داخل کشور و در عرصه بین‌المللی دارد چراکه معتقد است با همفکری و همکاری می‌توان گام‌های ارزشمند‌تری برداشت.

وی افزود: افرادی که در آستان‌های مقدس اهل‌بیت (ع) مشغول خادمی هستند باید بدانند که یک پیکره واحد هستند و همگی یک هدف را دنبال می‌کنند از این رو ارتباط با هم، کاری ضروری است.

رئیس حوزه تولیت آستان مقدس قم با اشاره به موقعیت جغرافیایی قم و نقش ارتباطی آن در کشور گفت: در ایامی چون نوروز با حجم زائران میلیونی روبه‌رو هستیم و این حضور گسترده ظرفیت بزرگی برای نشر معارف اهل‌بیت (ع) و آموزه‌‌های ناب اسلامی است که لازمه بهره‌مندی از این فرصت، انجام کارهای مشترک با مراکز فرهنگی و دینی است.

در ادامه این نشست، حجج‌الاسلام فاطمی‌نسب مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و صادقی آرمان مدیر تبلیغات آستان مقدس قم به ایراد سخن پرداختند.

حلمی رئیس موسسه صبا و شبکه ماهواره‌ای هدهد گزارشی از روند شکل‌گیری و برنامه‌های پخش شده از این شبکه ماهواره‌ای ارائه داد.

‌شبکه ماهواره‌ای هدهد از سوی دفتر حضرت آیت‌الله سیستانی به زبان‌های فارسی و عربی در حال فعالیت است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcja8e8.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما