پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : 20308
شهردار منطقه ۷ قم:

مناسب نبودن هسته‌ مرکزی قم از دغدغه‌های شهرداری است

قم نيوز : قم نيوز: شهردار منطقه ۷ قم گفت: یکی از دغدغه‌های مهم شهر مقدس قم نازیبای و نامناسب بودن هسته‌ای مرکزی شهر بوده است.
مناسب نبودن هسته‌ مرکزی قم از دغدغه‌های شهرداری است
به گزارش قم نيوز، علیرضا مظفری شب گذشته در آیین افتتاح و بهره برداری باغ راه بهار با اشاره به عدم منایب بودن هسته‌ای مرکزی شهر قم اظهار کرد: از سال‌های قبل یکی از دغدغه‌های مهم هسته‌ای مرکزی شهر نازیبای و نامناسب بودن فضای این منطقه بود.

شهردار منطقه هفت قم افزود: با پیگیری همکاران امشب موفق به افتتاح پروژه باغ راه بهار شدیم که این پروژه از پروژه‌های زیبا سازی شهر قم در هسته مرکزی شهر است، هسته مرکزی شهر به سبب تردد زیاد زائران باید مورد توجه ویژه مسئولان و مدیران شهرداری قرار بگیرد.

وی با اشاره به فضای باغ راه بهار عنوان کرد: باغ راه بهار دارای ‌طولی به مساحت ۳۰۰ متر و عرض ۲۵ متر است که اعتبار این پروژه دو و نیم میلیارد تومان بوده که بودجه آن از پرداخت عوارض مردمی به این پروژه اختصاص پیدا کرده است.

مظفری خاطر نشان کرد: کف سازی محوطه باغ راه بهار شش هزار متر مربع با سنگ مصنوعی صورت گرفته است، که پنج عدد آب‌نما در این مجموعه تعبیه شده است، و از سوی دیگر بهره گیری از معماری اسلامی در این پروژه از دیگر شاخصه‌های این پروژه است.

شهردار منطقه هفت قم با اشاره به اینکه اولویت پروژه باغ راه بهار با پیاده رو بود عنوان کرد: محوریت قابل توجه این پروژه با پیاده رو بوده است سعی شده است برای تردد افراد معلول و نابینا مکان مناسبی باشد.

وی تصریح کرد: باغ راه بهار دارای دو تیپ باغچه، ۸۴ باغچه تک درختی، چهار برج نوری، سیستم اینترنت بی‌سیم، پله برقی، ۱۴ عدد سرویس بهداشتی و هفت توالت فرنگی از دیگر خدمات این پروژه است که در اختیار شهروندان و زائران حرم حضرت معصومه (س) قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc41qi.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما