شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 20397
با حضور مسئولان استان قم

مراسم روز درختکاری در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم درختکاری در قم همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان استان قم در دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد.
مراسم روز درختکاری در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مراسم روز درختکاری صبح پنج شنبه در آستانه میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، به همت ستاد منابع طبیعی و آبخیزداری استان و دانشگاه حضرت معصومه(س) در این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام آشتیانی و امیرآبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام فصیحی رئیس دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی در قم، سردار حسینی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس قم، مدیرکل جهاد کشاورزی قم، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و برخی دیگر از مسؤلان و هچنین اساتید و دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه(س) حضور داشتند.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) در این مراسم، در سخنانی اظهار کرد: این دانشگاه با همت زیاد مسولان تأسیس شده و تمام تلاش ما افزایش ارتقای سطح آموزشی در این دانشگاه است.

علیرضا باقری ثالث با بیان این که دانشگاه حضرت معصومه(س) در مهر ۹۳ به محل جدید خود واقع در بلوار غدیر متنقل می‌شود، تصریح کرد: ما خود را مدیون شهدا می‌دانیم و هرچه که داریم از فداکاری‌های آنان است، بنابراین تقاضای ما از مسؤلان این است که جهت خاکسپاری شهدای گمنام در این دانشگاه اقدام کنند.

در این مراسم احمد عفتان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان و حجت الاسلام آشتیانی نماینده مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداختند.

در پایان مراسم پروژه تأمین آب فضای سبز دانشگاه حضرت معصومه(س) به عمق ۱۲۳ متر وبا حجم پنج متر بر ثانیه افتتاح و به بهره برداری رسید و مسؤلان و دانشجویان به مناسبت روز درخت کاری نهالی را به نام خود در این دانشگاه کاشتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca0enu.49nwo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

انشاالله روزی برسه که دربین همه فرهنگ بشه نه فقط تهیه گزارش خالی