دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 20498
در لیگ فوتبال نوجوانان کشور در قم

تیم افشید قم در آستانه صعود قرار گرفت

قم نيوز : قم نيوز:‌تیم فوتبال نوجوانان افشید قم با پیروزی بر نماینده اراک در لیگ فوتبال نوجوانان کشور در آستانه صعود قرار گرفت.
تیم افشید قم در آستانه صعود قرار گرفت
به گزارش قم نيوز، سومین روز از مسابقات فوتبال مرحله نخست لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه یک دسته مناطق به پایان رسید و تیم افشید قم با غلبه بر نماینده استان مرکزی ۶ امتیازی شد.

در مسابقات مناطق از لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور که با حضور تیم‌های برگزیده استان‌های سراسر کشور در قالب ۸ گروه برگزار می‌شود تیم‌های حاضر در این مسابقات برای کسب سهمیه صعود به لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور باهم رقابت می‌کنند.

در مسابقات گروه نخست که به میزبانی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان‌پهلوان تختی قم برگزار می‌شود تیم‌های افشید قم، سفیر گفتمان قم، استقلال تهران، چیچکلو اسلامشهر و آبی‌پوشان اراک حضور دارند و برای کسب ۲ سهمیه صعود از این گروه باهم رقابت می‌کنند.

در دومین بازی روز سوم، ، تیم های افشید قم و آبی‌پوشان اراک باهم دیدار کردند که این مسابقه پر حادثه در پایان با برتری ۳ بر ۲ تیم فوتبال افشید قم به پایان رسید.

افشید در این بازی کار را هجومی آغاز کرد و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفت اما با وجود برتری مطلق در نیمه نخست با تک گل رحیم نصرتی در نیمه نخست پیروز شد.

در نیمه دوم بازی تا حدودی متعادل شد و تیم آبی‌پوشان مرکزی نیز برای جبران گل خورده جلو کشید و موقعیت‌هایی را نیز به دست آورد و در نهایت پس از اخراج منصور باقری بازیکن تأثیرگذار افشید در نیمه دوم توانست روی یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه افشید را باز کند.

افشید دقایقی بعد پس از خطای محرز مدافع آبی‌پوشان در محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد که امیرحسین توکلیان این پنالتی را در جهت حرکت دروازه‌بان به گل تبدیل کرد.

دقایق پایانی این مسابقه با حوادث بسیاری همراه بود چنان که افشید با وجود ۱۰ نفره بودن باز هم گلزنی کرد تا پیروزی خود را تثبیت کند اما نماینده استان مرکزی هم در دقایق پایانی گل دوم را به ثمر رساند تا این مسابقه در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افشید قم به پایان برسد.

افشید با کسب این برد و با توجه به برتری یک بر صفر روز نخست برابر سفیر گفتمان قم ، ۶ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال تهران در رده دوم جدول قرار گرفت.

افشید در سومین مسابقه خود از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه تختی قم به مصاف تیم چیچکلو اسلامشهر می رود.

تیم آبی‌پوشان اراک نیز با این شکست از ۳ بازی خود صاحب یک امتیاز شد تا از دور رقابت ها حذف شود و مسابقه این تیم برابر چیچکلو اسلامشهر در روز پایانی مسابقات جنبه تشریفاتی پیدا کند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcc40qi.2bqxo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما