دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 20499
در مسابقات فوتبال نونهالان کشور

عقاب پردیسان قم به مصاف نماینده اراک می رود

قم نيوز : قم نيوز:‌ تیم های فوتبال عقاب پردیسان قم و آبی‌پوشان اراک در مسابقات فوتبال نونهالان کشور به مصاف هم می روند.
عقاب پردیسان قم به مصاف نماینده اراک می رود
به گزارش قم نيوز، دور نخست مسابقات فوتبال لیگ نونهالان باشگاه‌های کشور در گروه پنجم آغاز شده است و تیم فوتبال نونهالان عقاب پردیسان قم در این مسابقات حضور دارد.

مسابقات فوتبال نونهالان کشور با حضور قهرمانان و نمایندگان استان‌های سراسر کشور در قالب ۶ گروه به صورت دوره‌ای و تک بازی برگزار می‌شود تا از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم راه پیدا کنند.

پس از برگزاری مراحل مختلف، تیم های برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات لیگ برتر رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۳ را به دست می‌آوردند.

تیم عقاب پردیسان قم در گروه پنجم با تیم های امید بندر گناوه ، مس کرمان ، زاگرس مرودشت و آبی‌پوشان اراک است و تلاش می‌کند با کسب امتیازات لازم از مجموع ۴ مسابقه خود به مرحله دوم صعود کند.

نماینده فوتبال قم در سومین روز این مسابقات به مصاف تیم فوتبال نونهالان آبی‌پوشان اراک می رود تا با کسب نخستین پیروزی ، شانس خود را برای صعود از این گروه افزایش دهد و این در حالی است که این تیم در نخستین بازی خود برابر مس کرمان به تساوی بدون گل دست یافت.

عقاب پردیسان در روز دوم این مسابقات با قرعه استراحت مواجه شد تا شاهد مسابقات سایر تیم های حاضر در گروه باشد و در ادامه مسابقات با تیم های آبی‌پوشان اراک ، امید بندر گناوه و زاگرس مرودشت روبرو شود.

عقاب پردیسان در این مسابقات با ترکیب حمیدرضا نانکلی، مسعود احمدی، علیرضا میرزا زاده، امیرحسین شوندی، محمد ملک نژاد، محمدمهدی سعادت، محمدحسین اسماعیل گل، عباس بخشی ، ابوالفضل رهنما ، محمد نیکوگفتار، رضا آقا زیارتی، علی اسلام بیگی، علیرضا رئیس ابراهیمی، حمیدرضا اوصیا و محمدجواد عرب خراسانی شرکت کرده است و هدایت این تیم بر عهده موسی رفیعی است.

تیم های اتحاد قم در رده سنی جوانان، افشید قم و سفیر گفتمان قم در رده سنی نوجوانان و عقاب پردیسان قم در رده سنی نونهالان نمایندگان استان قم در مسابقات فوتبال زیرگروه رده‌های سنی پایه کشور در سال ۹۲ را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdno0x.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما