دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 20547

20 اسفند آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره طنز مکتوب

قم نيوز : قم نیوز: دبیر دومین جشنواره طنز مکتوب (سوهان روح) گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره طنز مکتوب فردا، 20 اسفند ماه است و مراسم اختتامیه 25 فروردین سال آینده برگزار خواهد شد.
20 اسفند آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره طنز مکتوب
به گزارش قم نیوز، عباس احمدی اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره طنز مکتوب(سوهان روح) فردا، ۲۰ اسفند ماه می باشد و علاقه مندان می توانند آثار خود را به حوزه هنری قم واقع خیابان شهدا (صفائیه) کوچه ۲۳ و یا به نشانی sohane.roh@gmail.com ارسال کنند.

وی با بیان این که مراسم اختتامیه ۲۵ فروردین سال آینده برگزار خواهد شد، بیان داشت: در مراسم اختتامیه بیش از ۲۰ نفر تجلیل می شوند و هدایای نقدی به آن ها اعطا می شود.

دبیر دومین جشنواره طنز مکتوب (سوهان روح) عنوان کرد: دومین جشنواره طنز مکتوب (سوهان روح) در بخش شعر، داستان کودک، نثر، ادبیات کودک و نوجوان و شعر با گویش قمی در موضوع آزاد و فرهنگ شهروندی برگزار می‌شود.

وی افزود: در مراسم اختتامیه طنزپردازان مطرح کشور حضور خواهند داشت و امید است این جشنواره در بخش پژوهش و مقاله و به صورت ملی نیز برگزار شود.

دبیر دومین جشنواره طنز مکتوب (سوهان روح) یادآور شد: در مراسم اختتامیه مجموعه آثار طنزپردازان استان قم، بیش از ۴۰ شاعر قمی به شرکت کنندگان اعطا می شود، این کتاب در برگیرنده بیش از ۱۰۰ قطعه شعر طنز است.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqmni.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما