سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : 20578
معاون حفاظت محیط زیست قم تاکید کرد

ضرورت مشارکت مردم قم در حفظ و حراست از محیط زیست

قم نيوز : قم نيوز: معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم بر ضرورت حفظ و حراست و پاکیزه نگه داشتن محیط زیست در بهار طبیعت تاکید کرد.
ضرورت مشارکت مردم قم در حفظ و حراست از محیط زیست
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، سید حمیدرضا موسوی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز، در سخنانی اظهار کرد: آحاد جامعه باید نسبت به حفظ و حراست از طبیعت و پاکیزه نگه داشتن پیرامون خود در بهار طبیعت اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه نوروز با حفاظت از طبیعت و فضای سبز و احترام گذاشتن به دیگر جانداران، زیبا و معنادار است، خاطرنشان کرد: قطعا تذکر نسبت به حفظ محیط زیست و عدم تخریب این موهبت الهی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.

معاون حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به حضور میلیونی زائران و مسافران نوروزی در شهر مقدس قم، نسبت به خرید و فروش غیرقانونی جانوران وحشی از جمله مار و لاک پشت و سمندر با توجه به شیوع و مسری بودن بیماری های مشترک انسان و حیوانات و تغییر مسیر تکامل طبیعی موجودات هشدار داد.

وی تصریح کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم بر اساس وظایف و تکالیف قانونی خود، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه قاطعانه با متخلفان برخورد خواهد کرد و از عموم مردم درخواست می کند تا گزارش های خود از وقوع جرایم و تخلفات زیست محیطی را در شبانه روز با شماره تلفن ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcbwsb5.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما