پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 20711
معاون اجتماعی پلیس قم:

شبکه‌های ماهواره‌ای حریم خانواده‌ها را هدف گرفته اند

قم نيوز : قم نيوز: معاون اجتماعی پلیس قم گفت: هدف شبکه‌های ماهواره‌ای تخریب روابط افراد خانواده است، افرادی که ذهنشان مشغول تیپ و مدهای آنچنانی غربی می‌شود در معرض آسیب هستند.
شبکه‌های ماهواره‌ای حریم خانواده‌ها را هدف گرفته اند
به گزارش قم نيوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد صادقی در جمع مدیران و دانش آموزان سطوح متوسطه استان قم با بیان اینکه برخی از آسیب‌ها جوانان را تهدید می‌کند به تاثیر منفی شبکه‌های ماهواره‌ای در روابط خانوادگی اشاره و اظهار کرد: هدف شبکه‌های ماهوراه‌ای تخریب روابط افراد خانواده است.

معاون اجتماعی پلیس قم افزود: دشمن در پی تغییر رفتار و تخریب افکار دانش آموزان است، افرادی که ذهنشان مشغول تیپ و مدهای آنچنانی غربی می‌شود بیشتر در معرض آسیب هستند.

صادقی به ازدواج‌هایی که بر اثر دوستی‌های خیابانی رخ می‌دهد نیز اشاره کرد و گفت: برخی‌ها در فضای مجازی فضا پروری می‌کنند و ذهن شخص مقابل را در یک فضای دیگر برده و از خود جاذبه نشان می‌دهند که باید دانش آموزان را با این خطرات آشنا کرد.

وی با بیان اینکه موفقیت یک دانش آموز در گرو دوری از فضاهای مجازی آلوده است تصریح کرد: دوری شدن از فضای صمیمی خانواده و گرایش به اعتیاد از مصادیق استفاده از شبکه‌های مخرب ماهواره‌ای است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با تاکید بر اینکه در مسیر خدا حرکت کردن باعث عزت انسان می‌شود به شورای معتمد پلیس نیز اشاره کرد و افزود: هدف اصلی از راه اندازی شورای معتمد پلیس بیان چالش‌ها از سوی مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان است.

صادقی از مواد مخدر به عنوان ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نام برد و خاطرنشان کرد: اکثر معتادان به مواد مخدر صنعتی در جرائمی مانند سرقت‌های خرد و بداخلاقی‌های اجتماعی نقش دارند.

وی با بیان اینکه فرزندان از نظر عاطفی نیازمند نگاه عاطفی پدر و مادرشان هستند، بیان کرد: هر چقدر اعضای خانواده به لحاظ عاطفی از یکدیگر دور باشند، دچار آسیب پذیری خواهند شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: هدف تهاجم فرهنگی دشمن، تضعیف ارزش‌های اسلامی و نفوذ بر افکار و آراء ذهن و روان مردم و همچنین نفی هویت ملی، فرهنگی و سلطه فکری و تغییر در ارزش‌ها برای نفوذ در اذهان جوانان است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca60nu.49nw615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما