جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 20726

فوتسالیست‌های قمی به تیم ملی دعوت می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز:مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان بازیکنان شاخص ماهان تندیس قم تیم رده ششم لیگ برتر را به تیم ملی دعوت می‌کند.
فوتسالیست‌های قمی به تیم ملی دعوت می‌شوند
محمدجعفر عابدی قم اظهار کرد: درخشش تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مسابقات پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خوب بوده و انتظار ما این است که سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال کشورمان به راحتی از کنار نام بازیکنان شاخص ماهان تندیس قم بگذرد.

وی افزود: نماینده فوتسال قم در فصلی که در حال پایان است و با مقام ششمی فوتسالیست‌های قمی همراه خواهد بود، یکی از تیم‌های موفق به خصوص در نیم فصل دوم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور محسوب می‌شود ولی حیف که در زمره مدعیان قهرمانی نیست و سرانجام به مقام ششم لیگ پانزدهم نیز دست پیدا خواهد کرد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: اگر چه فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در شروع فصل حتی در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز بودند و استحقاق کسب عنوانی بهتر از ششم را داشتند اما مشکلاتی که تیم در میانه‌های فصل با آن دست به گریبان بود، موجب شد ماهان تندیس در نهایت مکان ششم را به خود اختصاص دهد.

وی یاد آور شد: به هر حال ۲۶ هفته رقابت تیم‌های حاضر در لیگ پانزدهم در حالی پایان می‌یابد که اکنون تیم ملی فوتسال کشورمان باید خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جام ملت‌های آسیا آماده کند، رقابت‌هایی که زمان زیادی به برگزاری آن نماینده و تیم ملی تمرینات خود را بعد از پایان لیگ برتر فوتسال آغاز خواهد کرد.

عابدی بیان کرد: در رأس کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی حضور دارد که سال‌ها در سطح اول فوتسال جهان و اروپا هدایت تیم‌های مطرحی را در رده ملی و باشگاهی بر عهده داشته و به پادشاه تاکتیک در فوتسال جهان مطرح است و این مربی در فصل جاری لیگ برتر بارها بازی‌های ماهان تندیس را در سالن شهید حیدریان قم تماشا کرده و شناخت بسیار خوبی از تیم ماهان تندیس و بازیکنان شاخص این تیم دارد.

وی یاد آور شد: کاندلاس که در جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند در کنار علی صانعی به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان فعالیت می‌کرد، بعد از کنار گذاشتن صانعی گزینه اول کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای قرار گرفتن در رأس کادر فنی تیم ملی بود و سرانجام همین اتفاق رخ داد و این مربی با قهرمانی در تورنمنت بین‌المللی هانژو چین و بازی‌های سالنی آسیا در سال ۲۰۱۳ اکنون می‌تواند مدیر تیم ملی در کسب یازدهمین عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا باشد که اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام به انجام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با حضور کاندلاس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، این مربی با تجربه از دکتر قدرت‌الله باقری مربی و بدنساز با سابقه تیم فوتسال ماهان تندیس قم نیز برای حضور در کادر فنی تیم ملی دعوت به عمل آورد و توقع داریم که بهترین‌های امسال تیم ماهان تندیس قم نیز به تیم ملی دعوت شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg3u9x.ak9zx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما