جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 20736

توان اصلی ماهان تندیس را برای جام حذفی کنار گذاشته‌ایم

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: توان اصلی تیم را برای بازی‌های پایانی جام حذفی فوتسال کنار گذاشته‌ایم تا ان‌شاءالله در این رقابت‌ها قهرمان شویم.
توان اصلی ماهان تندیس را برای جام حذفی کنار گذاشته‌ایم
به گزارش قم نیوز، قدرت الله باقری تصریح کرد: با توجه به علم تربیت بدنی و ورزش فاصله کم بازی‌ها با یکدیگر طبیعتا در وضعیت جسمانی بازیکنان تاثیر می‌گذارد اما وقتی شما مجبور به انجام بازی طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در شرایط ویژه هستید پس باید انرژی را تقسیم کنید.

وی یاد آور شد: ۲۲ اسفند با تیم منصوری قرچک بازی کرده‌ایم، باید ۲۶ اسفند در نیمه نهایی جام حذفی فوتسال با تیم شهرداری تبریز رو به رو شویم و ان‌شاءالله اگر پیروز این بازی بودیم روز ۲۷ اسفند نیز در فینال این رقابت‌ها به میدان برویم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: وقتی به فشردگی برنامه بازی‌ها نگاه می‌کنید طبیعی است که باید نگران وضعیت جسمانی بازیکنان باشید اما در این شرایط برگ برنده دست تیمی است که تعداد بازیکنان بیشتر یا به اصطلاح نیمکت پر و قوی دارد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در دیدار هفته بیست و ششم و پایانی بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال کادر فنی ما کاملا با درایت از بازیکنان و داشته‌های خود استفاده کرد و مطمئنا آنها برای بازی روز بیست و ششم اسفند مقابل شهرداری تبریز در اوج آمادگی خواهند بود. باقری با بیان اینکه هدفمان فقط کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور است، تصریح کرد: بازی با شهرداری تبریز بسیار حساس و تعیین‌کننده است و امیدواریم نمایشی که مقابل منصوری قرچک در هفته پایانی لیگ برتر داشتیم در دیدار با تیم شهرداری تبریز ارائه شود تا با پیروزی این دیدار را به پایان برسانیم و به فینال جام حذفی برویم.

باقری با بیان اینکه تیمش با قهرمانی در بازی‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور به دو تورنمنت معتبر برون مرزی اعزام می‌شود، افزود: بازیکنان ما در دیدار هفته پایانی لیگ برتر برابر تیم منصوری قرچک بسیار خوب بودند و توانایی خود را به خوبی ارائه کردند، مطمئنم آنها در دیدار با شهرداری تبریز نیز به مراتب بهتر از این خواهند بود.

وی تصریح کرد: ما به این دیدار حساس خانگی از هفته بیست و ششم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال به دید یک مسابقه تدارکاتی برای هماهنگی تیم نگاه کردیم و به همین دلیل در تلاش برای کسب دوازدهمین پیروزی در این فصل و حفظ سه امتیاز بازی در خانه سختی زیادی تحمل نکردیم.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور باید به مصاف تیم شهرداری تبریز برود، دیداری که بیست و ششم اسفند ماه در تهران به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch-qni.23nvxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما