جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 20737
دبیر شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

بانک اطلاعات ورزش قم تدوین می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برنامه‌ریزی این اداره کل در زمینه اجرای طرح تحقیقاتی تدوین بانک اطلاعات ورزش قم خبر داد.
بانک اطلاعات ورزش قم تدوین می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسین دوعلی اظهار کرد: فعالیت‌های شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با حضور عباس جهان‌بینی به عنوان مدیرکل و رئیس شورا، سیدمهدی غیاثی، محمدرضا نیکوگفتار، روح‌الله رمضانی، دکتر جعفر رحمانی، دکتر قدرت‌الله باقری، دکتر اخوان و زهرا سادات کریمی به عنوان اعضای شورا انجام می‌شود.

وی با اشاره به تعداد جلسات شورای پژوهشی برگزار شده در سال‌ جاری افزود: هفت جلسه برگزار شده که نتیجه این جلسات برگزاری چندین دوره پژوهشی است و مهمترین آن‌ها پیگیری و اجرای طرح پژوهشی بررسی راهکارهای توسعه فضاهای ورزشی استان قم مبتنی بر GIS در چشم‌انداز ۲۰ ساله است توسط دکتر قدرت‌الله باقری از اساتید دانشگاه در حال انجام است.

دبیر شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: همچنین فراخوان، داوری و انتخاب مجری طرح پژوهشی آسیب‌شناسی فرهنگی مشارکت شهروندان در ورزش همگانی استان قم، فراخوان و داوری اولیه طرح پژوهشی وضعیت‌سنجی جوانان استان قم و تدوین اولویت‌های پژوهشی استان و ارسال به دفتر مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان به منظور تایید نهایی از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این شورا محسوب می‌شوند.

وی افزود: برگزاری نشست پژوهشی بررسی راهکارهای واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی، بررسی وضعیت ایمنی فضاها و اماکن ورزشی استان قم، بررسی و مطالعه زمین‌های با کاربری ورزشی استان قم و برگزاری نشست پژوهشی نحوه گذران اوقات فراغت جوانان با تاکید بر ورزش با حضور اساتید برجسته کشور به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط این شورا به شمار می‌روند.

دبیر شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه از فراخوان سه طرح پژوهشی دیگر خبر داد و افزود: این اداره کل با دعوت از تمام کارشناسان، محققین و صاحب‌نظران در حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی، در نظر دارد سه طرح پژوهشی را به محققین واجدالشرایط واگذار کند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس از تمام صاحب‌نظران و کارشناسان دعوت می‌شود تا پایان اسفندماه نسبت به تکمیل و ارائه پروپوزال خود به صورت فردی یا گروهی به دبیرخانه شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان قم اقدام کنند.

دوعلی با اشاره به عناوین تحقیقاتی عنوان کرد: تدوین طرح آمایش ورزش استان قم، تدوین الگوی نظام مسابقات و لیگ‌های استان قم و ایجاد بانک اطلاعات ورزش استان قم این سه طرح ورزشی هستند و تمام علاقه‌مندان به تحقیق در زمینه این طرح می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت و نحوه ارائه پروپوزال به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم یا به دبیرخانه شورای پژوهش و فناوری واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان مراجعه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciyyar.t1aup2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما