شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : 20784

فوتسال قم همچنان در حسرت قهرمانی لیگ برتر باقی ماند

قم نيوز : قم نيوز: فوتسال استان قم با پایان پانزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همچنان در حسرت کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها ماند.
فوتسال قم همچنان در حسرت قهرمانی لیگ برتر باقی ماند
به گزارش قم نيوز، امسال تیم فوتسال ماهان تندیس نماینده قم در رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود و در نهایت بین ۱۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها موفق به کسب مقام ششم جدول رده بندی شد.

این تیم امسال با سه سرمربی در لیگ برتر فوتسال حضور یافت و در نهایت توانست با کسب ۱۲ پیروزی، ۴ تساوی و ۱۰ باخت، ۹۱ گل زده و ۷۷ گل خورده در مکان ششم جدول رده بندی لیگ پانزدهم فتوسال باشگاه‌های برتر کشور قرار بگیرد.

نشستن سه سرمربی روی نیمکت ماهان تندیس قم در لیگ پانزدهم

ماهان تندیس تا هفته دوم با رضا کردی در لیگ برتر فوتسال حضور یافت، از هفته سوم تا یازدهم با سیدوحید غیاثی برابر حریفان صف آرایی کرد و از هفته یازدهم تا بیست و ششم نیز محسن حسن‌زاده سرمربی فصل قبل صبا این تیم را هدایت کرد.

عنوان ششمی کسب شده توسط ماهان تندیس قم در لیگ پانزدهم در حالی رقم خورد که سال گذشته نایب قهرمانی تیم فوتسال صبای قم در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سومین نایب قهرمانی فوتسال قم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌رفت.

در حالی که ۱۵ دوره از برگزاری بالاترین سطح رقابت‌های قهرمانی لیگ برتر فوتسال در کشورمان می‌گذرد، تیم‌هایی که به نمایندگی از فوتسال قم در این مسابقات شرکت کرده‌اند، تاکنون موفق به کسب سه عنوان نایب قهرمانی شده‌اند.

سابقه حضور ۵ نماینده از فوتسال قم در ادوار لیگ برتر

در تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با قهرمانی تیم‌هایی نظیر ماهان اصفهان، تام ایران‌خودرو تهران، شهید منصوری قرچک، گیتی‌پسند اصفهان و شن‌سای ساوه همراه بوده است و تاکنون نمایندگان قم با نام‌های فراز، ارم کیش، کیش‌ایر، صبا و ماهان تندیس حضور یافته و حاصل تلاش آنها دو عنوان نایب قهرمانی ارم کیش و یک عنوان نایب قهرمانی تیم فوتسال صبای قم بوده است.

نخستین نایب قهرمانی سال ۱۳۸۴

مروری بر تاریخ مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ۱۴ دوره سپری شده نشان می‌دهد که نخستین نایب قهرمانی فوتسال قم در تاریخ لیگ برتر در سال ۱۳۸۴ و توسط تیم ارم کیش رقم خورد، تیمی که در آن سال حسین شمس را به عنوان سرمربی و وحید شمسایی را به عنوان کاپیتان مطرح و بازیکن ملی پوش در ترکیب خود داشت و ارم کیش بعد از تام ایران‌خودرو تهران نایب قهرمان شد.

دومین نایب قهرمانی سال ۱۳۸۷

دومین نایب قهرمانی فوتسال قم در مسابقات ۱۴ دوره گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۸۷ و زمانی که سید مهدی ابطحی هدایت تیم فوتسال ارم کیش قم را بر عهده داشت رقم خورد و صبا بعد از فولاد ماهان اصفهان در جایگاه دوم ایستاد.

سومین نایب قهرمانی فوتسال در سال ۱۳۹۱

سومین نایب قهرمانی فوتسال قم در دوره‌های گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز در دوازدهمین روز اسفند ماه سال ۱۳۹۱ با شکست صبای قم در دیدار آخر برابر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک شکل گرفت و بدین ترتیب صبا بعد از گیتی‌پسند اصفهان مقام نایب قهرمانی را به دست آورد.

امسال نیز پرونده پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم فوتسال دبیری تبریز و نایب قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان بسته شد و ماهان تندیس قم در عین شایستگی در نهایت به مقام ششم بسنده کرد تا همگان منتظر لیگ شانزدهم باشند که قرار است از مرداد ماه سال آینده استارت بخورد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcay0nu.49nwa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما