يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 20847
معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب(ع)

راهیان نور تقویت‌کننده روحیه استکبار‌ستیزی در بین جوانان

قم نيوز : قم نيوز: معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب(ع)به استقبال پرشور جوانان از راهیان نور اشاره کرد و گفت: راهیان نور تقویت‌ کننده روحیه استکبار‌ستیزی، ایثار و از خود‌گذشتگی در بین جوانان است.
راهیان نور تقویت‌کننده روحیه استکبار‌ستیزی در بین جوانان
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، رضا فقیهی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور به یادمان‌های دفاع مقدس اظهار داشت: راهیان نور مسیری است که ما را به گذشته خود که هشت سال دفاع جانانه و صحنه‌های ایثار، از خود گذشتگی و بندگی است می‌رساند.

وی ادامه داد: قرار گرفتن در مسیر راهیان نور ما را با زندگی شهدا و رزمندگان در منطقه آشنا می‌کند و همچنین جنایت‌ها و خیانت‌هایی را که دشمنان علیه ملت ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز مرتکب شده‌اند را به نمایش می‌گذارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) ابراز داشت: برای اینکه بتوانیم روحیه استکبار ستیزی، مقاومت، جهاد و شهادت را در برابر استکبار جهانی در ملت ایران تقویت کنیم و همچنین یک تمدن نوین اسلامی با سبک زندگی اسلامی را در کشورمان نهادینه کنیم و به کل کشورهای جهان ارائه دهیم باید در مسیر راهیان نور حرکت کنیم.

وی به تلاش دشمن برای دور نگهداشتن جوانان و نوجوانان کشور از طریق اینترنت، ماهواره و غیره از اعتقادات و گذشته کشور اشاره کرد و افزود: راهیان نور مسیری است که برای ما راهگشا شده است.

فقیهی اضافه کرد: راهیان نور یک آمیختگی و همراه شدن دوباره نسل جوان با ارزش‌های دوران دفاع مقدس است که آن ارزش‌ها با تمام معارف دینی، تربیت دینی، اعتقاد به خداوند و ایجاد روحیه جهاد، شهادت طلبی، ایثار و مقاومت همراه شده است.

وی به آثار و برکات دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس جوانان ما را بیدار کرد و روی پا خود ایستادن را به ما آموزش داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) در خاتمه به تحریم‌های هشت ساله دشمن در زمان جنگ اشاره و خاطرنشان کرد: ملت ایران با روحیه مقاومت خود مانند هشت سال دفاع مقدس بر تحریم‌های اقتصادی دشمنان پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca0anu.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما