قم نيوز : قم نیوز: دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از تعطیلات سال نو برگزار می‌شود.
دیدار ماهان تندیس و شهرداری تبریز بعد از تعطیلات سال نو برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، آخرین بازی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در چارچوب بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در روز بیست و دوم اسفند ماه در قم برابر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک برگزار شد و حالا فوتسالیست‌های قمی باید با فاصله‌ای زیاد نسبت به این بازی؛ خود را برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر تیم شهرداری تبریز آماده کنند.

قرار بود بلافاصله بعد از انجام بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتسال، بازی‌های نیمه نهایی و فینال جام حذفی روز‌های ۲۶ و ۲۷ اسفند ماه برگزار شود اما به یکباره این بازی‌ها از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال لغو و برای انجام در زمان دیگری برنامه‌ریزی شد.

لغو ناگهانی بازی‌ها و این فاصله زیاد بین آخرین هفته لیگ برتر و همچنین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی تا نیمه نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال کشورمان نیز باید از فروردین ماه خود را برای حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا آماده کند به نظر منطقی نیست.

تیم ملی فوتسال کشورمان که سابقه کسب ۱۰ عنوان قهرمانی، یک مقام نایب قهرمانی و یک عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا را دارد بر اساس قرعه‌کشی انجام شده توسط مسئولان برگزاری این بازی‌ها، باید اردیبهشت ماه در ویتنام به میدان برود حالا کمیته فوتسال باید پاسخ بدهد که آیا عاقلانه است که تیم‌ها با هزینه‌های سرسام‌آور؛ بازیکنان خود را همچنان در اردو و تمرینات آماده‌سازی نگه دارند تا جام حذفی برگزار شود، تیم‌هایی که اکثر آنها بازیکنان کلیدی تیم ملی را در اختیار دارند.

در ترکیب تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت‌ها علی‌رضا وفایی ستاره تیم فوتسال ماهان تندیس قم و همچنین به احتمال فراوان ابوالقاسم اروجی دیگر مهره ارزشمند این تیم نیز حضور دارند و با وجود این بازیکنان و چند مهره کلیدی دیگر تیم ماهان تندیس در لیگ امسال درخشیدند ممکن است در تیم ملی دچار خستگی شوند و یا بالعکس در تمرینت ماهان تندیس زیر فشار قرار بگیرند، اینها همه تبعاتی است که کمیته فوتسال بدون فکر کردن به آنها تصمیم به لغو ناگهانی بازی‌های جام حذفی گرفته است.

کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال بدون اعلام زمان دقیق، بار دیگر اعلام کرده که دیدارهای مرحله نیمه نهایی و بازی پایانی نخستین دوره مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از تعطیلات سال نو به انجام می‌رسد و طی آن ماهان تنیدس قم با شهرداری تبریز و میثاق با تاسیسات دریایی تهران بازی می‌کند.
انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdcj8oe8.uqeyozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما