چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 20968

دعای تحویل سال بهترین دعا در تمام زندگی است

قم نيوز : قم نيوز: آیت الله جوادی آملی گفت: دعای زمان تحویل سال باید دعای تمامی لحظات زندگی باشد و باید مردم همیشه باید این دعا را تکرار کنند که امید است خداوند لحظه‌ای از یاد انسان‌ها غافل نشوند.
دعای تحویل سال بهترین دعا در تمام زندگی است
به گزارش قم نيوز، آیت الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن خود که در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به وادی آخرت اظهار کرد: کافران تنها دنیا را قبول دارند و دنیای آخرت را قبول ندارند و تنها گمان می‌کنند زندگی انسان‌ها در دنیا است و پس از مرگ جهان دیگری وجود ندارد.

آیت الله جوادی آملی افزود: بهشتیان و جهنمیان با اعمالی که در دنیا انجام دادند بهشتی و جهنمی بودن خود را مشخص می‌کنند و کسانی که دنیا اعمال صالح و نیک انجام دادند و به دستورات الهی پاسخ مثبت دادند وارد بهشت می‌شوند و کسانی که اعمال صالح انجام نداند و اعتقادی به وجود خداوند نداشتند وارد جهنم می‌شوند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه افراد اندکی به حضرت نوح ایمان آورند عنوان کرد: به دلیل اینکه افراد اندکی به حضرت نوح ایمان آورند و اسامی تک تک آن‌ها ذکر نشده است.

مرجع تقلید جهان تشیع خاطر نشان کرد: پیامبر (ص) دو میراث اهل بیت (ع) و قران کریم را در میان مردم به یادگار گذاشت تا مردم با استفاده از این دو میراث مسیر درست را پیدا کنند.

آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: دعا زمان تحویل سال باید دعای تمامی لحظات زندگی باشد و باید مردم همیشه باید این دعا را تکرار کنند که امید است خداوند لحظه‌ای از یاد انسان‌ها غافل نشوند که امیدواریم این دعا شامل حال مقام معظم رهبری و مردم شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcevo8w.jh87pi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما