چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 20975

صبای قم مقابل راه آهن تهران به پیروزی رسید

قم نيوز : قم نيوز: تیم فوتبال صبای قم با گلزنی رضا عنایتی و مجید هوتن برابر راه آهن سورینت تهران به پیروزی رسید.
صبای قم مقابل راه آهن تهران به پیروزی رسید
به گزارش قم نيوز، تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال راه آهن سورینت رفت و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور در تعطیلات میانه فصل قرار دارد اما تمامی تیم‌های لیگ برتری این روز‌ها در حال تمرین و آماده سازی جهت حضور قدرتمند در ۳ هفته پایانی لیگ بر‌تر هستند.

تیم فوتبال صبای قم که هفته گذشته اردویی کوتاه مدت در قم برگزار کرد، تمرینات خود را در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران برگزار می‌کند و در راستای کسب آمادگی بیشتر و قرار گرفتن در شرایط مسابقه دیدار دوستانه‌ای با راه اهن برگزار کرد.

در این مسابقه رضا عنایتی مهاجم و کاپیتان تیم فوتبال صبا که در صدر گلزنان لیگ بر‌تر فوتبال قم قرار دارد برای صبا گل‌زنی کرد اما این گل توسط رامین رضائیان بازیکن سابق صبا و فعلی راه آهن از روی نقطه پنالتی پاسخ داده شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در حالی که بازی به دقایق پایانی رسیده بود و دو تیم در آستانه کسب تساوی در این بازی دوستانه بودند مجید هوتن برای صبا گلزنی کرد تا این مسابقه در ‌‌نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان صمد مرفاوی به انت‌ها برسد.

صبا و راه آهن مهر ماه نیز در بازی دوستانه یا با هم مسابقه دادند که این بازی با یک گل به سود راه آهن سورینت به پایان رسید ضمن اینکه در مسابقات لیگ بر‌تر و در هفته دهم در شهریور امسال، صبا در قم ۲ بر یک مقابل راه آهن سورینت پیروز شد اما در بازی برگشت در تهران دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تیم فوتبال صبای قم در ۳ بازی پایانی خود در لیگ بر‌تر فوتبال، ۲ بازی خاانگی در ورزشگاه یادگار امام قم و یک بازی خارج از خانه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان با مس در پیش دارد و کار این تیم برای کسب نتایج لازم و بقا در لیگ بر‌تر چندان دشوار نیست.

صبا در هفته بیست و هشتم لیگ بر‌تر فوتبال، روز هفتم فروردین در خانه و در دیداری حساس از ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند و ۱۶ فروردین به کرمان می‌رود تا با تیم مس مسابقه دهد.

آخرین مسابقه صبا در لیگ بر‌تر نیز ۲۱ فروردین در قم و برابر سایپای البرز برگزار می‌شود ضمن اینکه صبا هم اکنون با ۲۸ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ بر‌تر قرار دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccpoqi.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما