?>?> بازدید رایگان زائران از مراکز فرهنگی تاریخی شهر قم | قم نیوز
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 20977

بازدید رایگان زائران از مراکز فرهنگی تاریخی شهر قم

قم نيوز : قم نيوز: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از بازدید رایگان زائران و مسافران در ایام نوروز از مراکز تاریخی، فرهنگی و هنری شهر قم خبر داد.
بازدید رایگان زائران از مراکز فرهنگی تاریخی شهر قم
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی با اشاره به اینکه اتوبوسرانی ویژه ایام نوروز خدمات خاصی را برای ارائه به زائران و مجاوران شهر قم در نظر گرفته است، اظهار کرد: در این ایام ۲ دستگاه اتوبوس به امر گردشگری اختصاص داده شده است.

وی گفت: این اتوبوس‌ها با محوریت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم و هماهنگی به عمل آمده با کمیته اسکان آموزش و پرورش و کمپ‌های نوروز نسبت به برگزاری تورهای نیم روزی برای بازدید از اماکن مقدس، مذهبی، تاریخی و گردشگری قم اقدام می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم اظهار کرد: برای استفاده میهمانان و زائران راهنمای تور در اتوبوس‌های گردشگری حضور داشته و اطلاعات لازم را ارائه می‌دهد.

وی تاکید کرد: امیدواریم که با بستر فراهم شده بتوانیم ضمن بهره‌مندی زائران از فرصت حضور در شهر مقدس قم نسبت به معرفی پیشینه اسلامی، فرهنگی و تاریخی ام‌القرای جهان تشیع اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefo8w.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما