سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 21065

روحیه جهادی برای خدمت به زائران در قم محسوس است

قم نيوز : قم نيوز:‌فرماندار قم گفت: همه در ستاد تسهیلات برای خدمت به مردم با روحیه جهادی وارد کار شدند و با عملکرد مثبت و خوب مسوولان اجرایی، نشاط و پویایی در استان محسوس است.
روحیه جهادی برای خدمت به زائران در قم محسوس است
به گزارش قم نيوز، اسماعیل زارعی کوشا روز سه شنبه در گفت و گویی گفت: زائرانی که وارد استان می شوند تلاش و پویایی و سرزندگی را احساس می کنند چرا که خدمت به زائران به هیچ وجه فرمایشی و دستوری نیست.

وی با تاکید براینکه در مجموع عملکرد ستاد تسهیلات نسبت به سال گذشته، رشد کرده است، گفت: امسال هم فرمانداری و هم بخشداری ها پای کار هستند و هماهنگی ها و آماده باش کاملی را شاهد هستیم.
زارعی کوشا گفت: دستگاه های اجرایی قم باید برای پذیرش در حجم و اندازه زیاد آماده باشند به طوری که خدمات رسانی در مناسبت ها و تعطیلات با روزهای عادی فرقی نداشته باشد.

فرماندار قم با تاکید براینکه باید در همه شرایط آماده پذیرش زائر باشیم، افزود: ساختار ستاد تسهیلات زائرین نوروزی در نوروز امسال با توجه به تجربیات سال گذشته تکامل یافت و با این تغییرات، برنامه های امسال با انسجام بیشتری همراه شد.

رییس کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین نوروزی قم، با اشاره به نکات برجسته و مثبت ستاد تسهیلات نوروزی امسال قم تصریح کرد: امسال دو نکته برجسته در بین کل برنامه های نوروزی طراحی شده است که یکی از آنها، جدیت دست اندر کاران ستاد و هماهنگی و انسجام مدیریتی با اعمال مدیریت واحد در ستاد بود.

وی با اشاره به فضاسازی شهر به مناسبت تقارن فاطمیه و نوروز خاطرنشان کرد: فضا سازی شهری و نوع زیباسازی ها و تزئینات از جهت مربوط به شهرداری خوب بوده اما دستگاه های فرهنگی خوب وارد عمل نشدند.

زارعی کوشا با اشاره به عملکرد خوب کمیته اسکان ستاد تسهیلات گفت: در بحث اسکان کار بزرگی انجام شد به طوری که در یک بازه زمانی که با ازدحام زائر مواجه بودیم، مدیریت خوبی صورت گرفت و به ویژه آموزش و پرورش زحمات زیادی را متقبل شد.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdkz0x.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما