قم نيوز : قم نیوز: رئیس بنیاد نخبگان استان قم از برگزاری هشتمین نشست سراسری روسای دفاتر استانی بنیاد ملی نخبگان كشور با حضور رئیس، معاونان و مدیران استانی این بنیاد در قم خبر داد.
نشست سراسری دفاتر بنیاد ملی نخبگان كشور در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، سیدحسین اخوان علوی روز سه شنبه گفت: این نشست دو روزه در روزهای ۹ و ۱۰ آذرماه امسال برگزار می شود.

وی گفت: این نشست سراسری با حضور مدیران ستادی، روسا و معاونان سازمان برگزار می شود و خانم نسرین سلطانخواه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان در روز دوم همایش سخنرانی خواهد كرد.

اخوان علوی در مورد دستور كار این نشست با بیان اینكه معاونت بنیاد نخبگان به سه حوزه معاونت پژوهش و برنامه ریزی، فرهنگی و امور نخبگان و توسعه مدیریت و برنامه ریزی تقسیم می شود، ادامه داد: در این نشست معاونت ها و یا مدیریت های استان ها موضوع، طرح خاص و پیشنهادهای خود را برای همفكری و بررسی بیشتر مطرح می كنند.

وی افزود: بنیاد ملی نخبگان با هدف مشاركت دادن توانمندی استان ها و برخورد فعال با موضوعات مطرح در سراسر كشور تدبیری اندیشیده تا هر فصل یك نشست سراسری به میزبانی یكی از استان ها برگزار شود.

اخوان علوی، بحث و تبادل نظر درخصوص بهبود روند اجرایی حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر در همه استان های كشور، بررسی ساختار اجرایی و نیازهای استانی و طرح و بررسی پیشنهادهای مربوط به حمایت از افراد تحت پوشش بنیاد را از جمله مواردی ذكر كرد كه در این نشست مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

نشست مشترك بنیادهای نخبگان در استان ها با حضور رئیس و معاونان بنیاد ملی نخبگان هر سه ماه یكبار در یكی از استان های كشور با هدف پرداختن به مسائل و موضوعات مربوط به نخبگان و استعداهای برتر برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.gb5urhb8ziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما