چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 21115

تعداد کمپینگ‌های قم باید افزایش یابد

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: باید برای خدمات رسانی بهتر به زائران و مسافران تعداد کمپینگ‌ها در این شهر افزایش یابد.
تعداد کمپینگ‌های قم باید افزایش یابد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امیرعلی احمدی با اشاره به اینکه شهرداری امسال در تزیین شهری بسیار موفق بوده است، گفت: با توجه به اینکه امسال ایام نوروز مقارن با ایام فاطمیه بود تزیینات شهری متناسب با این ایام صورت گرفته است.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های شهرداری در خدمت رسانی به زائرین حرم حضرت معصومه (س) بیان کرد: امسال وضعیت شهر قم نسبت به سال‌های قبل بسیار بهتر بوده و تغییرات محسوسی را شاهد هستیم.

عضو کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه ترافیک شهری در ایام نوروز یکی از مهم‌ترین مشکلات است، عنوان کرد: شهرداری از طریق سامانه کنترل ترافیک توانسته است تا حدودی ترافیک را کنترل کند ولی باید تلاش کرد که وضعیت بهتر شود.

وی با اشاره به اینکه دو بوستان فدک و امام رضا(ع) به عنوان کمپینگ زائرین تجهیز شده است گفت: امکانات شهر قم از لحاظ جا و مکان پاسخگوی زائرین نیست و شهرداری در تلاش است که از این امکانات کم حداکثر استفاده را داشته باشد.

احمدی با بیان اینکه کمپینگ‌های قم باید مجهزتر شوند و تعداد آن‌ها نیز افزایش یابد، تصریح کرد: در حد مقدور کارهایی صورت گرفته است ولی باید امکانات برای استقبال از زائرین افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری از نظر فرهنگی تاکنون به خوبی عمل کرده است، گفت: با توجه به بودجه کمی که در اختیار شهرداری بوده کارهای خوبی از نظر فرهنگی انجام شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjive8.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما