قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی، خواستار برخورد سریع قوه قضاییه با عامل یا عاملان شهادت طلبه آمر به معروف شد.
آیت‌الله مکارم خواستار برخورد سریع با عاملان شهادت طلبه آمر به معروف شد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی، خواستار برخورد سریع قوه قضاییه با عامل یا عاملان شهادت طلبه آمر به معروف شد.

در پیام آیت‌الله مکارم شیرازی که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفته، با ذکر آیه ۲۱ سوره آل‌عمران شهادت روحانی مجاهد حجت الاسلام آقای علی خلیلی را به همه پویندگان راه حق تسلیت گفته است.

در این پیام تصریح شده است: این روحانی مجاهد در راه دو فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر به دست اراذل و اوباش شربت شهادت نوشید و قرآن مجید در آیه فوق قتل این‌گونه مجاهدان را هم‌ردیف کفر و کشتن پیامبران الهی دانسته و قاتلان را تهدید به عذاب الیم الهی می‌کند.

در پیام مرجع تقلید شیعیان تأکید شده است: پویندگان راه امام حسین(ع) و شهیدان راه کربلا هرگز از این‌گونه شهادت‌ها نمی‌هراسند و از میدان امر به معروف و نهی از منکر دور نمی‌شوند و آن را مایه افتخار خود و طایفه خود می‌دانند.

آیت‌الله مکارم شیرازی در این پیام، شهادت این مجاهد بزرگوار را به حضرت ولی عصر(عج) و به خانواده شهید و تمام مجاهدان راه حق تبریک و تسلیت گفته است.

در ادامه این پیام آمده است: همه انتظار دارند قوه قضاییه در اسرع وقت قاتل یا قاتلان را به سزای خود برسانند و هیچ‌گونه تسامح و تساهل روا ندارد.

آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان این پیام برای روح آن مرحوم، آمرزش و رحمت واسعه الهی مسئلت کرده است.

۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۰ جوان ۱۹ساله‌ای به‌نام علی خلیلی در حین بازگشت از هیئت مذهبی در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به‌واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

خلیلی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و به‌دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفت.

به‌رغم انجام مراحل درمان، مشکلات ناشی از این جراحت‌ها باقی ماند تا اینکه سوم فروردین ماه جاری در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvzni.23nzkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما