شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 21155

اولاد‌قباد، به تیم ملی فوتسال امید دعوت شد

قم نيوز : قم نيوز: مسلم اولاد قباد بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم با اعلام کادر فنی تیم ملی فوتسال به تیم ملی فوتسال امید دعوت شد.
اولاد‌قباد، به تیم ملی فوتسال امید دعوت شد
به گزارش قم نيوز، فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال کشورمان اعلام شد و بر این اساس تیم فوتسال ماهان تندیس قم در میان نفرات دعوت شده یک نماینده دارد.

مسلم اولاد قباد بازیکن لرستانی تیم ماهان تندیس قم، یکی از ۲ بازیکن غیر بومی ماهان تندیس است که از سوی کادر فنی تیم ملی امید به تمرینات آماده سازی این تیم فراخوانده شده است.

مسلم اولادقباد در ابتدای فصل گذشته لیگ بر‌تر فوتسال به پیشنهاد حسین شمس و با نظر رضا کردی سرمربی وقت ماهان و پس از درخشش در مسابقات فوتسال دانش آموزی جهان به تیم ماهان تندیس قم پیوست و در دوران حضورش در ماهان تندیس نمایش قابل توجهی از خود نشان داد.

با دعوت مسلم اولاد قباد به تیم ملی فوتسال امید، شمار نفرات دعوت شده از تیم فوتسال ماهان تندیس قم به تیم‌های ملی به ۲ نفر رسید چنان که پیش از این علیرضا وفایی بازیکن خلاق ماهان تندیس نیز از سوی خسوس کاندلاس به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده بود و هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد.

محمد نویدبخش (اصفهان) مجید خزائی، علی عابدین (البرز) مرتضی ابراهیمی، علی محمودی، علی میکائیلی، سعید احمد عباسی، سید ابوالفضل حسینی (تهران) فیروز فخری، مسلم رستمی‌ها، مرتضی عزتی (آذربایجان شرقی) محمدرضا کرد مشهدی (مازندران) مسلم اولاد قباد (قم) میلاد چراغی و سید مصطفی فخری (فارس) نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتسال امید را تشکیل می‌دهند.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال زیر۲۱سال باید روز پنجشنبه ۱۴فروردین ماه راس ساعت ۱۴ با حضور در هتل المپیک تهران خود را به کادر فنی معرفی کنند.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال به مدت ۴روز برگزار می‌شود و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد ضمن اینکه تیم ملی فوتسال امید خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال آسیا آماده می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdkf0x.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما