يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : 21187

تیم فوتبال اتحاد قم تمرینات خود را آغاز کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال اتحاد قم به منظور شرکت در دور دوم مسابقات جوانان کشور تمرینات خود را آغاز کرد.
تیم فوتبال اتحاد قم تمرینات خود را آغاز کرد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال اتحاد که جواز حضور در مرحله دوم مسابقات فوتبال جوانان کشور در دسته مناطق را به دست آورده است دور جدید تمرینات خود در سال ۹۳ را اغاز کرد.

نماینده قم که اسفند ماه سال گذشته در دور نخست توانست از گروه خود به مرحله بعد صعود کند، نخستین جلسه تمرینی خود در سال ۹۳ را در ورزشگاه تختی قم برگزار کرد تا خود را مهیای دومین مرحله از مسابقات کند.

در مسابقات دور نخست با حضور ۵ تیم به صورت دوره‌ای در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم برگزار شد تیم صبای تهران از ۴ بازی ۹ امتیاز کسب کرد و به عنوان تیم نخست راهی دور دوم شد و تیم فوتبال اتحاد قم با ۷ امتیاز دوم شد و جواز صعود را به دست آورد.

تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم در این مسابقات در ۴ مسابقه به میدان رفت و با ۲ پیروزی، یک تساوی و یک شکست توانست مجوز حضور در مرحله دوم را کسب کند.

اتحاد در این مسابقات در نخستین مسابقه با یک گل از سد صبای تهران گذشت و در دومین بازی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل شهرداری اراک صاحب پیروزی شد.

نماینده قم در سومین مسابقه و در عین ناباوری با یک گل به پارسیان کرج باخت و در ‌‌نهایت با کسب تساوی ۲ بر ۲ برابر مقاومت نوین رشت در آخرین مسابقه موفق شد به عنوان تیم دوم گروه پس از صبای تهران راهی دور دوم مسابقات شود.

بدین ترتیب پس از تیم‌های ۹ و ۷ امتیازی صبای تهران و اتحاد قم که به دور دوم صعود کردند، تیم‌های شهرداری اراک با ۶ امتیاز، مقاومت نوین رشت با ۴ امتیاز و پارسیان کرج با ۳ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم این مسابقات قرار گرفتند.

دور دوم مسابقات لیگ مناطق جوانان کشور در حالی اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که تیم‌های بر‌تر این مسابقات سهمیه حضور در مسابقات فوتبال جوانان کشور را به دست می‌آورند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciyzar.t1azv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما