دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 21203

کاراته‌کاهای قم در لیگ کشور سنگ تمام گذاشتند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: کاراته‌کاهای قمی با درخشش در رقابت‌های لیگ کاراته باشگاه‌های کشور برای افزایش اعتبار کاراته قم سنگ تمام گذاشتند.
کاراته‌کاهای قم در لیگ کشور سنگ تمام گذاشتند
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی قم تصریح کرد: در سالی که به تازگی آن را پشت سر گذاشته ایم موفقیت‌های ارزنده ای برای کاراته قم به دست آمد که یکی از آنها به درخشش تیم آذرخودرونوین قم در کسب عنوان نایب قهرمانی سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور و دیگری به قهرمانی و نایب قهرمانی کاراته کاهای قمی در مسابقات لیگ نوجوانان کشور اختصاص دارد.

وی افزود: در سال ۱۳۸۹ یک اتفاق نادر رخ داد و در بین تیم‌های مدعی حاضر در پیکارهای لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان، سه تیم از یک استان توانستند مقام‌های اول تا سوم را به دست بیاورند و قم برای نخستین بار این مهم را در کشور محقق کند.

حضور ۳ نماینده کاراته قم در جمع برترین‌های سال ۸۹ کشور

عابدی با اشاره به اینکه در آن سال سه نماینده قم موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم مسابقات لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور شدند ادامه داد: در سال ۸۹ تیم کاراته نوجوانان انقلاب قم از سد شهاب گازسوز گذشت و قهرمان شد و در دیدار رده بندی نیز شهید جلیلی قم از سد تیم شهرستان کبودر آهنگ گذشت و به مقام سوم لیگ کاراته نوجوانان کشور دست یافت.

وی یادآور شد: در سال ۱۳۹۲ نیز دو تیم تجهیزات رزمی سامکوه و صنایع شهاب گاز سوز از بین چهار نماینده قم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور راه یافتند و هر دو تیم با کسب برتری مقابل رقبای خود به دیدار فینال صعود کرده و قهرمانی را به نام قم ثبت کردند.

رئیس هیئت کاراته استان قم عنوان داشت: در دیدار نهایی تیم تجهیزات رزمی سامکوه برابر تیم صنایع شهاب گاز سوز به برتری رسید و بدین ترتیب نمایندگان قم به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ کاراته نوجوانان کشور ملقب به لیگ جوانه را به خود اختصاص دادند.

پیشرفت کاراته قم با ایجاد وحدت و همدلی و تبادل تجربیات

وی با تاکید بر تلاش برای تداوم این موفقیت‌ها در سال ۱۳۹۳ اظهار داشت: در هیئت کاراته تلاش بر این بوده است که بتوانیم با ایجاد وحدت و همدلی و همچنین تبادل تجربیات، راهکارهایی که سبب پیشرفت کاراته قم می‌شود را محقق کنیم و بعد از موفقیت‌های چشمگیری که در سال قبل داشتیم، قطعا سال جدید نیز برای کاراته استان قم پر بار خواهد بود.

عابدی با اشاره به گام‌های رو به پیشرفت کاراته قم ابراز کرد: امروز کاراته قم در مسیری مناسب برای پیشرفت قرار گرفته است و قطعاً با استفاده از تمام توان و ظرفیت هیئت کاراته، تیم‌های باشگاهی، قهرمانان، مربیان و داوران در بخش‌های مختلف هیئت را مورد حمایت قرار خواهیم داد.

رئیس هیئت کاراته استان قم در ادامه به موفقیت کاراته کاهای قمی در پیکارهای انتخابی تیم ملی و دعوت شدن تعدادی از آنها به اردوی تیم‌های ملی کاراته کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: کاراته‌کاهای قمی با درخشش در رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان موفق به کسب جواز حضور در اردوی تیم‌های ملی کاراته شدند.

موفقیت ۵ کاراته‌کای قمی در کسب مدال از مسابقات قهرمانی کشور

وی ادامه داد: با پایان پیکارهای کاراته انتخابی تیم‌های ملی کاراته که اسفند ماه به میزبانی هیئت کاراته استان فارس در شهر شیراز در سطحی بسیار بالا برگزار شد، پنج کاراته‌کار موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند و همگی آنها واجد شرایط دعوت به تیم‌های ملی کاراته هستند.

عابدی عنوان داشت: با توجه به اینکه مربیان تیم ملی کاراته نفرات برتر رقابت‌های انتخابی و همچنین افراد شایسته اردوهای قبل و ملی‌پوشان حاضر در مسابقات آسیایی و جهانی را به اردوی جدید آماده‌سازی این تیم دعوت کرده‌اند، در این بین قطعا کاراته‌کاهای قمی نیز حضور دارند که این مایه مباهات و افتخار ورزش قم به خصوص رشته کاراته است که پیش زمینه‌ای برای تداوم دوران موفق سال‌های گذشته کاراته قم خواهد بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchxini.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما