دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 21204

شهرک معارفی الگویی مناسب و موفق در عرصه فرهنگ است

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت:‌ مجموعه شهرک معارفی می‌تواند الگوی موفق فرهنگی برای سایر شهرهای کشور باشد که با کمترین هزینه و امکانات با تکیه بر خلاقیت، فکر و ایده‌های جدید ایجاد شده است.
شهرک معارفی الگویی مناسب و موفق در عرصه فرهنگ است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، اسماعیل زارعی کوشا در بازدید از شهرک معارفی‌، گفت: بنده از نمایشگا‌ه‌های متعددی بازدید کردم در حالی که همانند این شهرک از ابتکار و نوآوری برخوردار نبودند.

وی ادامه داد: شهرک معارفی حاصل تلاش مجموعه‌ای موفق و برخوردار از خلاقیت، تفکر، تنوع و ابتکارهای جدیدی است که در قالب بازی و سرگرمی معارف و آموزه‌های دینی را به اقشار مختلف مردم ارائه می‌کند.

فرماندار قم با بیان اینکه شهرک معارفی به بهترین نحو برنامه‌های خود را اجرا می‌کند، اظهار داشت: در این شهرک آموزه‌های دینی در قالب بازی و سرگرمی و به صورت کاملا جذاب به مخاطبان منتقل می‌شود که تمام گروه‌های سنی و خانواده‌ها می‌توانند از برنامه‌های ارائه شده در این شهرک بهره ببرند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین امتیازات و ویژگی‌های این شهرک حضور بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب و روحانیون خوش فکر به عنوان مجریان برنامه هستند که با خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان ارتباط نزدیکی برقرار می‌کنند.

زارعی کوشا شهرک معارفی را الگویی مناسب و موفق در عرصه فرهنگ دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه شهرک معارفی می‌تواند الگوی موفق فرهنگی برای سایر شهرهای کشور باشد که با کمترین هزینه و امکانات با تکیه بر خلاقیت، فکر و ایده‌های جدید ایجاد شده است.

وی تأکید کرد: شهرک معارفی می‌تواند یک جریان مناسب در زمینه‌های فرهنگی در سطح کشور ایجاد کرده و گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci5rar.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما