شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 21310

دستگیری سارقان حرفه‌ای انگشترهای نقره

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس آگاهی قم از دستگیری سه سارق حرفه‌ای مغازه در استان خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل متهمان انگشترهای نقره و سنگ‌های قیمتی مسروقه به ارزش 700 میلیون ریال کشف شد.
دستگیری سارقان حرفه‌ای انگشترهای نقره
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی قدمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی تعداد زیادی انواع انگشتر نقره و سنگ‌های قیمتی مسروقه در منزل خود نگه‌داری می‌کند ماموران آگاهی استان به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: پس از کسب دستور از مقام قضایی استان، منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت و بیش از ۴۰۰ انگشتر نقره و سنگ‌های قیمتی به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال، یک قبضه شمشیر، چهار قبضه چاقوی کمری با قلاف، یک عدد کپسول هوا برش و قیچی آهن‌بر کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: ماموران در ادامه با بررسی پلاک خودروی متهم پی به تغییر شماره‌های آن برده که پس از انتقال نامبرده به اداره آگاهی ضمن اعتراف به دستکاری پلاک خودرو، از همدستی ۲ تن دیگر نیز پرده برداشت.

قدمی عنوان کرد: پس از دستگیری و بازرسی از منزل همدستان وی انگشترهای نقره و سنگ‌های قیمتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف و در نهایت متهمان با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgzw9x.ak9qq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما