يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 21351

افزایش چشمگیر تعداد ورزشکاران هاکی قم در سال ۹۲

قم نيوز : قم نیوز:سرپرست هیئت هاکی استان قم از افزایش چشمگیر تعداد ورزشکاران هاکی قم در سال ۹۲ خبر داد.
افزایش چشمگیر تعداد ورزشکاران هاکی قم در سال ۹۲
به گزارش قم نیوز، رضا هاشمی درباره وضعیت هاکی قم اظهار کرد: هیئت هاکی از مرداد ماه سال ۹۲ با کادر جدید مشغول به فعالیت شد و تاکنون تیم‌های رده‌های سنی مختلف استان قم در مسابقاتی که در تقویم فدارسیون هاکی وجود داشته شرکت کرده‌اند و در مجموع هاکی قم در سال ۹۲ سالی متفاوت از گذشته و پرکار را پشت سر گذاشت.

وی گفت: در حال حاضر مهم‌ترین رخداد هاکی قم ‏، فعالیت پرشور مدرسه هاکی قم است که توانسته علاقمندان به این رشته را به بازیکن سازی و داشتن تیمی قدرتمند در سال‌های آینده امیدوار کند.

سرپرست هیئت هاکی استان قم افزود: تعداد ورزشکاران رشته هاکی در سال ۹۲ به شکل چشمگیر و معناداری افزایش پیدا کرده است و در صورتی که بتوانیم با همین روند رو به رشد به کار خود ادامه دهیم و رده‌های سنی پایه را با این ورزش آشنا کنیم می‌توانیم امیدوار به افتخارآفرینی این رشته در آینده باشیم.

هاشمی بیان کرد: از تابستان سال ۹۲ تمرکز هیئت هاکی بر فعال کردن بیش از پیش مدرسه هاکی قرار گرفت و خوشبختانه توانسته‌ایم حدود ۶۰ بازیکن نونهال و نوجوان را به این رشته ورزشی علاقمند کرده و وارد چرخه بازیکن سازی هاکی قم کنیم.

وی عنوان کرد: هاکی یک رشته کاملا ویژه است که هنوز هم برای بسیاری از مردم ناشناخته است اما باید تلاش کنیم جذابیت‌های این رشته را به جوانان نشان دهیم و با توسعه فعالیت‌های مدرسه هاکی و ایجاد تیم‌های باشگاهی، در آینده در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

سرپرست هیئت هاکی استان قم افزود: درخشش هاکی بازان قمی در مسابقات هاکی نوجوانان و جوانان کشور در سال ۹۲ این نوید را می‌دهد که بازیکنانی با استعداد و علاقمند در سطح قم در اختیار داریم چنان که تیم نوجوانان قم در رده پنجم و تیم جوانان هاکی قم در رده ششم کشور قرار گرفتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb8fb5.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما