دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 21396
منبع : قمنا
رئیس شورای شهر قم:

قم هنوز آمادگی سفر ریاست جمهوری را ندارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای شهر قم درباره علت تعویق سفر ریاست جمهوری به قم اظهار نمود: سفر ریاست محترم جمهوری به قم به علت اینکه استان هنوز آمادگی سفر ایشان را ندارند با کمی تاخیر انجام خواهد شد.
قم هنوز آمادگی سفر ریاست جمهوری را ندارد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام آتش زر رئیس شورای شهر قم در گفتگو با خبرنگار قم نا در خصوص نارضایتی تعدادی از هیات مذهبی از جمع آوری برخی از نمادهای مذهبی از سطح شهر بیان داشت: این ها نماد مذهبی نبودند به عنوان نمونه همین نماد کعبه که نام بردید فقط در نیمه شعبان مورد استفاده قرار می گرفته و نماد مذهبی نبوده است.
حجت الاسلام آتش زر افزودند: تاکیدات شخص استاندار مبنی بر آراستگی شهری است با توجه به حساسیت که ایشان دارند و معتقدند که آلودگی های بصری موجود در شهر را باید آرام آرام ساماندهی کرد و ما در شورای شهر این مسئله را می پذیریم و پیگیری نیز می کنیم.
وی در خصوص جمع آوری نمادهای مذکور گفت: بنده در جریان نحوه اجرای این مسئله نیستم ولی کار خوب و پسندیده ای است و تاکید می کنم بنده به عنوان نماد آن ها را قبول ندارم.
همچنین رئیس شورای شهر قم درباره علت تعویق سفر ریاست جمهوری به قم اظهار نمود: سفر ریاست محترم جمهوری به قم به علت اینکه استان هنوز آمادگی سفر ایشان را ندارند با کمی تاخیر انجام خواهد شد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaienu.49n6o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما