چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 2144
صفارهرندی در همایش بصیرت و جهاد علمی:

انشعاب در اصولگرایی مردود است

قم نيوز : قم نیوز: مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصولگرها در معرض خطر تکه تکه شدن قرار دارند ولی همه باید بدانند که انشعاب در اصولگرایی مردود است.
انشعاب در اصولگرایی مردود است
به گزارش قم نیوز، محمدحسین صفارهرندی سه‌شنبه شب در سومین همایش بصیرت و جهاد علمی که در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه برخی‌ها در سال‌های اخیر به‌جای اینکه بر روی نظام‌سازی مبتنی بر تفکر دینی تکیه کنند به نظام‌سازی مبتنی بر علایق میهنی روی آوردند، اظهار کرد: این افراد برداشت اشتباهی از بیداری اسلامی دارند و از همان ابتدای خیزش بیداری اسلامی می‌گفتند که این تغییرات به سمت حاکمیت پیداکردن قدرت‌های بزرگ است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن نمی‌تواند از نظر نظامی به ما ضربه وارد کند، بیان کرد: دشمن بارها اعلام کرده است که ما باید به سمت جریان اجتماعی برویم و به‌دنبال این هستند تا مسئولینی که دچار ضعف شخصیتی شدند حرفی بزنند تا آنها قدرت نفوذ خود را بیشتر کنند.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن خیال کرده است که در این زمینه موفقیت‌های بسیاری در کشور کسب کرده است، تصریح کرد: آنها مشاهده کرده‌اند که در این موضوع هم تیپ آقای‌هاشمی خطر مقابله با غرب را هشدار می‌دهد و هم کسی که مخالف آقای ‌هاشمی بود تسلیم شده و مدام دم از گفت‌وگو و مذاکره می‌زند.

وی با بیان اینکه دشمن در آستانه انتخابات مجلس نهم به دنبال یارگیری در داخل است، خاطرنشان کرد: اختلاف و تفرقه‌افکنی که دشمن بیشترین سود را از آن می‌برد به آنها این اجازه را می‌دهد که کارآمدی فعالیت‌های بعدی خود را اثبات کنند.

صفار‌هرندی اضافه کرد: برخی ناملایمات که ما در سال‌های اخیر دیده‌ایم محصول تهذیب نشدن نفس است، اگر انسان در برابر وسوسه‌ها به خدا پناه نبرد ما مشاهده می‌کنیم که ولایی‌ترین دولت بعد از انقلاب اعمالی انجام می‌دهد که آن اثرات پررنگ را کم‌رنگ می‌کند.

وی با بیان اینکه چرا باید خانه‌نشینی در رد حکم ولی فقیه به اسم ولایی‌ترین دولت تمام شود، تصریح کرد: در آستانه انتخابات مجلس وسوسه‌ها دوباره ظاهر می‌شود و امروز مشاهده می‌کنیم که بعد از خانه‌نشینی برخی اصولگراها خود را جدا ساختند و حتی ستادهای خود را هم در شهرها فعال کردند.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تجزیه برای اصولگراها در برابر دشمنی که تمام توان خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به‌کار گرفته بسیار خطرناک است، اظهار کرد: امروز اصولگراها خود را در معرض تکه‌تکه شدن می‌بینند و وحدتی که ضروری است را برخی‌ها خدشه‌دار می‌کنند، آنها باید بدانند که اگر ما به وحدت نرسیم به سرنوشت اصلاح‌طلبان در سال ۸۱ دچار خواهیم شد.

وی با بیان اینکه مردم هوشیارند و جریانی که به عنوان جریان منحرف تفرقه ایجاد کن مطرح شده را رد خواهند کرد، عنوان کرد: البته این جریان هم بیکار ننشسته و از اعتبار یک شخص موجه هزینه کرده و اعلام کرده که ما با جذب یک تعداد افراد مستقل و هزینه کردن برای آنها در انتخابات حضور پیدا خواهیم کرد.

صفارهرندی با بیان اینکه انحراف اگر مزمن و طولانی شود بسیار خطرناک خواهد بود، بیان کرد: متاسفانه آقای احمدی‌نژاد دوستانی از قبیل آیت‌الله مصباح، آیت‌الله یزدی و آیت‌الله جنتی که هزینه بسیاری برای وی پرداخت کردند را از دست داده و در قبال آن یک جریان منحرف به‌دست آورده است.

صفارهرندی با بیان اینکه یکی از دلایل وقوع فتنه ۸۸ بی‌بصیرتی سران فتنه بوده است، اظهار کرد: فتنه ۸۸ سبب شد تا دشمن جرات کند تا در امور کشور ما دخالت کند و این در حالی است که ما باید با بصیرت‌افزایی توطئه‌های آنها را خنثی سازیم.

این فعال سیاسی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تجمع دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس و حضور برخی از آنها در داخل سفارت تصریح کرد: در اینکه انگلستان در سال‌های اخیر شیطنت‌هایی ‌علیه کشور ما انجام داده است شکی نیست ولی نظام نباید از اقدام و حرکتی که متاثر از شرایط طبیعی یعنی ورود به سفارت انگلیس حمایت کند ولی ما باید به این روح پر تکاپو و بنیادین آنها احترام بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریانات اتفاق افتاده در سوریه خاطرنشان کرد: بخشی از این قضیه مربوط به داخل سوریه است که خوشبختانه توانسته‌اند وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند ولی عمده مسئله فشارهایی است که از خارج به سوریه تحمیل می‌شود.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: البته این مضحک و خنده‌دار است که پادشاه بحرین که این همه کشتار و جنایت در بحرین انجام می‌دهد نگران دموکراسی در سوریه باشد ولی سوریه نیاز به اصلاحاتی دارد که بشار اسد هم قول داده و حتی شروع کرده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.0qia2bqs0la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما