سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 21480

موسسه بین‌المللی مطالعات اسلامی دانشجو می‌پذیرد

قم نيوز : قم نیوز: وسسه بین‌المللی مطالعات اسلامی حوزه علمیه قم در سطح چهار عربی و انگلیسی در رشته مطالعات اسلامی دانشجو می‌پذیرد.
موسسه بین‌المللی مطالعات اسلامی دانشجو می‌پذیرد
به گزارش قم نیوز، موسسه بین‌المللی مطالعات اسلامی وابسته به حوزه علمیه قم، نسبت به برگزاری دوره‌های سطح چهار عربی و انگلیسی در رشته مطالعات اسلامی در شرایط عمومی و اختصاصی اقدام می‌کند.

اشتغال به تحصیل در حوزه‌های علمیه، داشتن روحیه و انگیزه کافی برای فعالیت در عرصه بین‌الملل، داشتن حداکثر ۳۵ سال سن، ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت، تابعیت ایرانی، اتمام پایه دهم حوزه و اتمام سطح سه حوزه یا کارشناسی ارشد دانشگاه تا پایان شهریور‌ماه سال ۹۳ از شرایط عمومی پذیرش در موسسه بین‌المللی اسلامی است.

تسلط بر زبان مربوطه در حد مکالمه پیشرفته، موفقیت در آزمون کتبی، شرکت در ۱۲ ساعت جلسه درسی و اردوی پذیرشی، موفقیت در مصاحبه علمی، تعهد به اختصاص وقت کافی به برنامه موسسه و عدم تحصیل همزمان در مراکز رسمی دیگر و تعهد به انجام فعالیت‌های مرتبط با موسسه برابر با مدت تحصیل از جمله شرایط اختصاصی پذیرش در سطح چهار موسسه بین‌الملل مطالعات اسلامی است.

اولویت‌های پذیرش در این دوره حفظ قرآن و نهج‌البلاغه، تالیفات و پژوهش‌های منتشر شده و تسلط بر سایر زبان‌ها است.

زبان انگلیسی و عربی، نهایه‌الحکمه، تلخیص‌الإلهیات، جستارهایی در کلام جدید، مکاسب و کفایه‌الاصول از منابع مشترک این آزمون است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این آزمون تا ۳۰ فروردین‌ماه سال ۹۳ نسبت به ثبت‌نام حضوری با در دست داشتن مدارک لازم اقدام کنند و پس از تکمیل ثبت‌نام کارت آزمون به ایمیل متقاضیان ارسال می‌شود.

آزمون منابع زبان ساعت ۹ تا ۱۱ صبح پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه سال ۹۳ و آزمون منابع مشترک ساعت ۹ تا ۱۱ صبح جمعه ۱۹ اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۹۲۰۰۳۷ داخلی آموزش تماس بگیرند یا به آدرس قم، بلوار شهید صدوقی (ره)، بلوار مالک اشتر شرقی، پلاک ۱۷ یا به سایت موسسه به آدرس www.iiis.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdce7e8w.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما