سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : 21504

رئیس جدید هیئت هاکی قم مشخص می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: رئیس جدید هیئت هاکی قم با برگزاری مجمع انتخاباتی در قم مشخص می‌شود.
رئیس جدید هیئت هاکی قم مشخص می‌شود
به گزارش قم نيوز، به منظور تعیین رئیس جدید هیئت هاکی استان قم مجمع انتخابات این هیئت با حضور نماینده فدراسیون هاکی کشورمان و عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم انجام می‌شود.

در این مجمع اعضای مجمع انتخابات هیئت هاکی در آن حق رأی دارند اما زمان آن هنوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم اعلام نشده است.

سرپرستی هیئت هاکی استان قم از چندی قبل بر عهده رضا هاشمی بود و در این مدت، هاکی استان قم روزهای پرکاری را پشت سر گذاشت اما هاشمی اعلام کرده است که قصد ادامه فعالیت و نیز نامزد شدن برای ریاست این هیئت را ندارد.

میزبانی مسابقات هاکی نوجوانان کشور یکی از رویدادهای مهم هاکی استان قم طی سالیان اخیر بود که مهرماه سال جاری در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد و نماینده قم در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت.

تیم هاکی استان قم در رده سنی امید نیز در مسابقات قهرمانی امیدهای کشور به میزبانی اراک شرکت کرد و در این مسابقات به مقام ششم رسید.

نشست مجمع انتخابات ریاست هیئت هاکی استان قم یک بار در تاریخ ۲۸ آبان سال ۹۲ به دلیل برگزاری جلسه وزیر ورزش با مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور در محل وزارت ورزش و جوانان، به تعویق افتاد.

به طور معمول در مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی، رئیس فدراسیون و یا دبیر آن به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، حضور دارند و پس شمارش آرا رئیس جدید آن هیئت منصوب می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbasb5.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما