چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : 21514
مهاجم تیم فوتبال صبای قم:

آقای گل شدن برای من اهمیت چندانی ندارد

قم نيوز : قم نیوز: مهاجم تیم فوتبال صبای قم و صدرنشین جدول گلزنان لیگ بر‌تر گفت: آقای گل شدن برای من اهمیت چندانی ندارد.
آقای گل شدن برای من اهمیت چندانی ندارد
به گزارش قم نیوز، رضا عنایتی درباره انگیزه‌اش برای کسب عنوان آقای گلی لیگ بر‌تر فوتبال اظهار کرد: همیشه برای هر کاری انگیزه ویژه خودم را داشته‌ام و بدون شک برای رسیدن به این عنوان هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهم و کسب عنوان آقای گلی هم برای من بسیار لذت بخش است اما باید این را بگویم که اگر به این عنوان دست پیدا نکنم خیلی هم ناراحت نمی‌ شوم.

وی گفت: امسال نسبت به دوره‌های قبل شرایط ویژه‌تر و سخت تری است و چهار، پنج نفر می‌ تواند به آقای گلی برسنداما در دوره‌های قبلی از چهار، پنج هفته مانده به انتهای لیگ آقای گل شدن من حتمی بود.

عنایتی درباره رقیبانش در جدول گلزنان لیگ بر‌تر بیان کرد: همه رقیبان من بازیکنان توانمندی هستند و کریم انصاری فرد بازیکن جوان آینده دار و باهوشی است، مهرداد بایرامی هم بازیکنی جوان و رضا نوروزی هم بسیار فرصت طلب است و فکر می‌کنم هر کدام این‌ها می‌ توانند به مقام آقای گلی برسند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه بازی آینده صبا مقابل سایپاست نسبت به رقیبان خود برای گلزنی کار راحت تری پیش رو دارد عنوان کرد: بی‌تردید این طور نیست زیرا در لیگ بر‌تر بازی راحتی نداریم و این بازی به دلیل اینکه هر دو تیم اضطراب ندارند و خطری تهدیدشان نمی‌کند و فوتبال خودشان را ارائه می‌ دهند کار گلزنی سخت‌تر است.

بر‌ترین گلزن تاریخ لیگ بر‌تر تصریح کرد: در بازی با سایپا باید بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و بر تیم خوب سایپا پیروز شویم تا بتوانیم رتبه تک رقمی در انتهای لیگ کسب کنیم اما فکر نمی‌کنم بازی ساده‌ای داشته باشیم.

مهاجم تیم صبای قم درمورد وضعیت تیم فوتبال صبا در فصل ۹۳-۹۲ خاطرنشان کرد: وضعیت ما بسیار نابسامان و سخت بود و ما از لحاظ مالی و امکانات بسیار ضعیف بودیم و مسئولان اگر بخواهند تیم داری کنند باید به فکر هزینه‌های آن هم باشند.

رضا عنایتی در مورد پدیده‌های لیگ بر‌تر گفت: لیگ ما پدیده‌های زیادی داشت اما باید این را بگویم متاسفانه کسانی که در فوتبال ما ظهور می‌ کنند اینقدر زود در مطبوعات و صداوسیما بزرگ می‌ شوند که خیلی زود به سمت نابودی می‌ روند.

وی ابراز کرد: ما در فوتبالمان نمی‌ توانیم کسی را پرورش بدهیم به طوری که بتوانیم چند سال از آن استفاده نماییم و هر کس که در این فوتبال مطرح می‌ شود بعد از دو، سه سال دچار افت محسوسی می‌شود و شاید این مسئله به این برمی گردد که خیلی از بازیکنان جنبه این را ندارند که در مطبوعات و رسانه‌ها به آن‌ها پرداخته شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc0pqi.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما