چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 21541

پرده آخر نمایش صبای قم در لیگ بر‌تر فوتبال

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در هفته پایانی لیگ بر‌تر فوتبال کشور عصر روز جمعه ۲۲ فروردین در قم به مصاف سایپا می‌رود.
پرده آخر نمایش صبای قم در لیگ بر‌تر فوتبال
به گزارش قم نیوز، مسابقات هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال کشور عصر روز جمعه به صورت همزمان در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و جدال تیم‌های بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی و تیم‌های پایین جدول برای فرار از منطقه سقوط جذاب و دیدنی است.

در روزی که می‌توان گفت، تمامی مسابقات حساس و سرنوشت ساز است تیم فوتبال صبای قم در مسابقه‌ای خانگی در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم میزبان نارنجی پوشان سایپا است تا پرده آخر نمایش صبای قم در لیگ بر‌تر فوتبال را شاهد باشیم.

صبا که با غلبه بر ذوب آهن در بازی هفته بیست و هشتم خیال خود را بابت بقا در لیگ بر‌تر آسوده کرده و تساوی برابر مس نیز جایگاه این تیم را در رده هم تثبیت کرده، تلاش می‌کند در بازی پایانی خود برابر سایپا پیروز شود تا بتواند خود را در رتبه‌ای یک رقمی ببیند.

صبا با کسب ۳۲ امتیاز از ۲۹ بازی در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد اما سایپا با ۳۴ امتیاز هشتم است و برتری صبا برابر سایپا در بازی روز جمعه، سبب می‌شود صبا با توجه به نتیجه مسابقه گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان، حداقل یک و حداکثر ۲ پله در جدول رده بندی صعود کند.

در ترکیب تیم فوتبال صبا، رضا عنایتی انگیزه بسیاری دارد تا در برابر سایپا گلزنی کند زیرا وی به صورت مشترک با کریم انصاری فرد در صدر جدول گلزنان قرار دارد و برای اینکه آقای گلی را از دست ندهد باید در بازی آخر لیگ بر‌تر، تمام تلاش خود را برای افزایش تعداد گل‌هایش انجام دهد.

نقش هادی شکوری به عنوان فرمانده خط دفاعی صبا و همچنین بازیکنان تند و تیزی چون فرید کریمی و مهدی مومنی و بازی سازی اکبر صادقی و حسین بادامکی در این بازی برای صبا اثرگذار است.

روزبه شاه علی دوست ‏، مجید ایوبی و بابک حاتمی سه بازیکن و تاثیرگذاری هستند که در دیدار تیم‌های سایپا و فجر سپاسی در هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر کارت زرد گرفتند و بازی تیمشان برابر صبا در قم را از دست دادند تا مشکلات فیرات در بازی با صبا افزایش یابد.

همچنین حامد ‌پورعمرانی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گهر دورود که با نظر محمد مایلی کهن سرمربی پیشین صبا در ابتدای فصل ۹۳-۹۲ با صبا قرارداد بست، با اخطاری که در دیدار خارج از خانه برابر مس کرمان دریافت کرد ۳ اخطاره شد و مسابقه آخر تیمش در لیگ بر‌تر فوتبال کشور را از دست داد.

دیدار تیم‌های صبای قم و سایپای کرج در چارچوب لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۲فروردین در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccspqi.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما