چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : 21563

50 نفر در سطح چهار حوزه علمیه خواهران پذیرش می‌شوند

قم نيوز : قم نيوز: مدیر سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران از ثبت نام بیش از 28 هزار نفر در حوزه علمیه خواهران خبر داد.
50 نفر در سطح چهار حوزه علمیه خواهران پذیرش می‌شوند
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام محمد احمدی اظهار داشت: سطح چهار حوزه علمیه خواهران برای اولین بار در دو رشته فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و رشته تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی در چهار مرکز آموزشی برگزار می شود و ظرفیت پذیرش نیز ۵۰ تا ۶۰ نفر است.

وی بیان داشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سطح چهار حوزه علمیه خواهران حضوری بوده و از ۱۶ فروردین آغاز شده و تا ۲۶ این ماه ادامه خواهد داشت.

ارائه سطح چهار در چهار مرکز آموزشی

مدیر سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران عنوان کرد: امسال چهار مرکز تربیت مدرس صدیقه کبری، مدرسه معصومیه در قم و یک مرکز آموزشی در استان تهران و اصفهان برای تحصیل در سطح چهار حوزه علمیه خواهران پذیرش خواهند داشت و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نشانی مراکز می توانند به پایگاه اطلاع رسانی paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مرکز تربیت مدرس صدیقه کبری در قم دارای خوابگاه بوده و از علاقه مندان استان های مختلف ثبت نام می کند و لازم است مدارک ثبت نام از طریق پست ارسال شود.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: ثبت نام به صورت حضوری در چهار مرکز پذیرش انجام و آزمون ورودی نیز ساعت ۹ سی ام خرداد ماه در استان قم برگزار می شود.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcgwn9x.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما