قم نيوز : قم نیوز: سازمان بسیج دانش آموزی استان قم طی بیانیه ای قطعنامه اتحادیه اروپا را محکوم کرد.
سازمان بسیج دانش آموزی استان قم قطعنامه اتحادیه اروپا را محکوم کرد
به گزارش قم نیوز، سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در بیانیه خود از دولتمردان و مذاکره کنندگان کشورمان خواسته تا فریب لبخندها و وعده های دیپلماتیک دشمن را نخورند.

متن کامل بیانیه به این شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در محکومیت قطعنامه مداخله گرانه اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی

وَلَن تَرضىعَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم * هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی و از آیین تحریف یافته آنان، پیروی کنی. سوره بقره –آیه ۱۲۰

بار دیگر کشورهای اروپایی با قطعنامه مداخله گرانه خود چهره واقعی شان را به ملت ایران نشان دادند. در بندهای مختلف این قطعنامه با اشاره به مسائل داخلی ایران اهانت هایی به ملت ایران صورت گرفته و روح کلی آن، نشانه گرفتن استقلال و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران با استفاده از بهانه نخ نما شده حقوق بشر است.

در حالی که مذاکرات هسته ای دو طرف هنوز به گامهای نهایی نرسیده است، پارلمان اروپا با اتخاذ موضعی طلبکارانه و وقاحت آمیز، بحثهای حقوق بشری را به میان کشیده و سعی دارد علاوه بر تقویت موضع مذاکره کنندگان خود در این مذاکرات پرونده های جدیدی علیه جمهوری اسلامی بگشاید. در چنین شرایطی همگان، به عینیت به تایید و تصدیق مفهوم عمیق این آیه شریفه می رسند که:هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی.

ما دانش آموزان بسیجی و کارکنان بسیج دانش استان قم ضمن محکومیت این اقدام مداخله گرانه و استکباری کشورهای اروپایی در این خصوص مطالبی را به استحضار ملت شریف ایران می رسانیم:

غیر دموکراتیک خواندن انتخابات سال ۹۲ در ایران ناشی از دروغ بودن شعار دموکراسی در غرب است چرا که ملاک دموکراسی در غرب منافع اقلیت حاکم بر کشورهای غربی است و نه رای و نظر مردم. در این شرایط ما از دولت محترم و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی می خواهیم که از حیثیت قانونی و مشروعیت خود در مقابل این زیاده خواهی ها قاطعانه دفاع کند. مطرح کردن پیش شرط دیدار با زندانیان سیاسی و فتنه گران و همچنین آزادی فعالیت همجنس بازان و بهائیان برای دیدارهای بعدی هیئتهای اروپایی از ایران، بزرگترین اهانتی است که در این قطعنامه به ملت مسلمان ایران انجام شده است.

اکنون که مدعیان دروغین حقوق بشر کارنامه سیاه خود در حمایت از صدام و اهدای سلاحهای شیمیایی به وی، سکوت در برابر کشتار صدها هزار نفر از مسلمانان بی گناه در عراق و بحرین و افغانستان و میانمار و حمایت از تکفیری های تروریست در سوریه را فراموش کرده اند، به دنبال این هستند که معیارها و مقررات ضد دینی و غیرانسانی حاکم بر فرهنگ رو به اضمحلال خود را به ایران اسلامی تحمیل کنند.

بدون شک این درخواست زیاده خواهانه نتیجه مطالعات و تصمیمات راهبردی سران صهیونیسم بین الملل برای ایران اسلامی است چرا که آنان به این مسئله پی برده اند که نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران تنها پرچمدار و منادی تمدن نوین اسلامی است که با داشتن ظرفیتهای بالقوه و بالفعل علمی و فناوری، نیروی انسانی، منابع طبیعی و از همه مهمتر رهبری مقتدر و هوشمند می تواند تهدید کننده منافع آن حکومتها و همچنین تمدن و فرهنگ لیبرال دموکراسی غربی باشد.

در پایان ضمن محکوم کردن مجدد این قطعنامه مداخله گرانه، بار دیگر از دولتمردان و مذاکره کنندگان کشورمان می خواهیم فریب لبخندها و وعده های دیپلماتیک دشمن را نخورند و همواره به یاد داشته باشند که نرمش قهرمانانه به معنی کوتاه آمدن از اصول و ارزشها نیست. نمایندگان ما در مذاکرات بدانند که ملت قهرمان ایران علیرغم همه تحریم ها و فشارهای بین المللی از مسیر پرافتخاری که امام و شهیدان ترسیم و آغاز کرده اند بازنخواهد گشت. این ملت پشتیبان شماست و از شما می خواهد با اقتدار بر سر میز مذاکره حاضر شوید و تسلیم باج خواهی های دشمنان نشوید.

دانش آموزان و کارکنان بسیج دانش آموزی استان قم
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc4pqi.2bqsm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما