پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 21627

دیدار رئیس شورای عالی استان‌ها با استاندار قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای عالی استان‌ها، عصر امروز با استاندار قم دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار رئیس شورای عالی استان‌ها با استاندار قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم در دیدار با مهدی چمران با اشاره به سوابق برجسته ی وی در شهر تهران اظهار کرد: خوشبختانه حضور شما در این شهر موجب تعامل بیشتر مسئولین شده است.

استاندار قم در ادامه با اشاره به نقش شورای اسلامی استان در پیشبرد اهداف خاطرنشان کرد: اعضای این شورا در کارهای اساسی همچون تعیین شهرداران و مدیریت عملکرد شهرها و روستاها نقش اساسی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش تعامل اعضای شورای استان با طبقات و اقشار مختلف مردم و تلاش جهت شناسایی و رفع مشکلات ایشان را بسیار مهم بر شمرد و تصریح کرد: شورای اسلامی استان قم باید این مسئله را به عنوان یکی از وظایف اصلی خود تعقیب کند.

نماینده عالی دولت در استان تعامل خود با شورای استان قم را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در استان قم همه مسئولین متحدانه برای یک هدف واحد یعنی کمک در امور مردم شریف استان تلاش می کنند.

رئیس شورای عالی استان ها نیز در این دیدار با اشاره به نقش استانداران در تثبیت جایگاه شورای عالی استانها گفت: همکاری و تعامل استانداران با شوراها قطعا برای مسئولین و مردم مفید خواهد بود.

چمران وظیفه اعضای شوراها را تخصصی و فراجناحی عنوان کرد و افزود: اعضاء باید در ارائه ی نظرات و تصمیم گیری هایشان از هرگونه کار حزبی و جناحی خودداری کنند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchq-ni.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما