شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 21668

والیبالیست قمی به تیم ملی معلولین دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز :والیبالیست معلول قمی به اردوی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در سال 2014 دعوت شد.
والیبالیست قمی به تیم ملی معلولین دعوت شد
به گزارش قم نیوز، این والیبالیست معلول قمی حسین گلستانی است که از والیبالیست‌های رده سنی جوانان والیبال نشسته جانبازان و معلولین قم به شمار می‌رود و در یک سال گذشته توانسته موفقیت‌های بزرگی در این رشته ورزشی به دست بیاورد.

گلستانی استعداد و توانایی خود را در این رشته ورزشی با درخشش در مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پاراآسیایی جوانان که مهرماه سال گذشته در کشور مالزی برگزار شد به نمایش گذاشت و در آن بازی‌ها با بازوبند کاپیتانی تیم ملی جوانان در کنار مرتضی جعفری دیگر ملی پوش والیبال نشسته قم طعم شیرین قهرمانی را چشید.

این بازیکن شایسته والیبال نشسته استان قم در رده باشگاهی نیز عضو تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج سبزوار است و در مسابقات سوپر لیگ والیبال نشسته باشگاه‌های کشور همراه با این تیم توانست عنوان نخست و مقام قهرمانی را به دست بیاورد.

موفقیت گلستانی و هم تیمی‌هایش در تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج سبزوار موجب شد تا نماینده شایسته والیبال نشسته استان قم همراه با این تیم فرصت حضور در مسابقات والیبال نشسته باشگاه‌های آسیا را کسب کرده و با درخششی خیره‌کننده در این بازی‌ها قهرمان شود.

با توجه به این موفقیت‌ها اکنون حسین گلستانی به‌عنوان یکی از چهره‌های شاخص والیبال نشسته کشور در تیم ثامن‌الحجج از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته رده سنی بزرگسالان به اردوهای تدارکاتی و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم دعوت شده است.

مهمترین مسابقاتی که تیم ملی والیبال نشسته بزرگسالان کشورمان در سال جاری پیش رو دارد، ابتدا رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا است که کشورمان از آن میزبانی می‌کند و قرار است این پیکارها به میزبانی مشهد مقدس به انجام برسد.

همچنین رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان دیگر میدان مهمی است که تیم کشورمان باید در آن حضور یابد و در نهایت بازی‌های پاراآسیایی سال ۲۰۱۴ در شهر اینچئون کره جنوبی دیگر مسابقات سرنوشت‌سازی است که همگان انتظار قهرمانی از تیم ملی والیبال نشسته را دارند.

به همین منظور بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال نشسته بزرگسالان کشورمان که در بین آنها حسین گلستانی از قم نیز حضور دارد در مشهد مقدس در اردوی این تیم حضور یافته‌اند تا از اول اردیبهشت‌ماه در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان بروند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc4eqi.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما