شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 21689

داوران قمی قاضی مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تکواندوی استان قم از انتخاب 2 داور قمی برای قضاوت در مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه کشورمان خبر داد.
داوران قمی قاضی مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه شدند
به گزارش قم نیوز، علی افکاری اظهار کرد: تکواندوکاران کشورمان در سال‌جاری مسابقات مهمی همچون قهرمانی آسیا و جهان را پیش رو دارند و در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی نیز با حریفان خود پیکار خواهند کرد.

وی ادامه داد: در میادین مهم برون‌مرزی از جمله مسابقات که کاروان کشورمان در رقابت‌های رشته‌های مختلف در آن حضور داشته، تکواندو همواره رشته‌ای مدال‌آور برای ورزش ایران بوده و انتظار می‌رود که در این دوره نیز موفق ظاهر شود.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم افزود: در کنار بخش مبارزه رشته تکواندو که همچون کشتی و وزنه‌برداری در المپیک‌های اخیر برای کشورمان مدال‌آور و افتخارآفرین بوده در سال‌های اخیر رشته پومسه نیز توانسته در عرصه برون‌مرزی موفقیت‌های قابل توجهی کسب کند.

افکاری با بیان این‌که قضاوت کنندگان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی پومسه مشخص شده‌اند، عنوان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه در بخش آقایان به منظور شناخت برترین‌ها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد و داوران قضاوت کننده در این پیکارها مشخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندوی کشورمان قرار است مسابقات پومسه قهرمانی آسیا خردادماه امسال به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار شود و بر همین اساس هدف این است که بهترین تیم متشکل از برترین‌های کشور به مسابقات قهرمانی آسیا برود.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم افزود: بر همین اساس رقابت‌های انتخابی تیم ملی پومسه در بخش آقایان و در رده‌های سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و ۶۵ سال به بالا امروز به انجام می‌رسد.

وی با بیان این‌که خانه تکواندوی تهران از این رقابت‌ها میزبانی می‌کند تا نفرات اعزامی به مسابقات پومسه قهرمانی مردان آسیا مشخص شوند، عنوان کرد: در بین داوران منتخب کمیته داوران فدراسیون تکواندو برای قضاوت در این رقابت‌ها عباس رفیعی و عبدالله بینایی داوران پومسه قم نیز حضور دارند.

افکاری افزود: مهدی کاشانیان، حمید اسداللهی، عبدالرضا بهاری، بهرام صادقی، علی‌اصغر ذوالفقاری، رحیم صفایی، محمد محلوجی، منصور خاندان، احمد خدایی، مرتضی استکی، رسول متین‌فر، سعید خانیان و داود قارداشخانی نیز این مسابقات را قضاوت می‌کنند.

وی اظهار کرد: همچنین اسفندیار اسدی، علیرضا میرزایی، مجید تازیان‌نجفی، فردین محمدعلی‌ن‍ژاد، مجتبی نظم‌ده، محمدکمال عباسی، محمد نوذری، دانش دولت‌خواه، عباس رفیعی، عبدالله بینایی، قربان دلشاد، محمدعلی کارجویان، محمدرهبر هاشمی و ابراهیم رهبر شمسکار دیگر داوران قضاوت کننده در این مرحله از انتخابی تیم ملی خواهند بود.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم با اشاره به موفقیت‌های پومسه کشورمان در عرصه برون‌مرزی گفت: پومسه‌روهای ایرانی در دومین دوره قهرمانی آسیا که در سال ۲۰۱۲ به میزبانی ویتنام برگزار شد، موفق به کسب یک طلا، ۲ نقره و سه برنز شده بودند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf1vd0.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما