يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 21730

عنایتی بهترین گلزن صبای قم در لیگ سیزدهم شد

قم نيوز : قم نیوز: بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم در پایان سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس عنوان دومین گلزن برتر لیگ را کسب کرد.
عنایتی بهترین گلزن صبای قم در لیگ سیزدهم شد
به گزارش قم نیوز، تیم‌ فوتبال صبای قم در پایان سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال با ۳۳ امتیاز جایگاه خود را به جمع نیمه جدولی‌های این فصل رساند و با توجه به یک امتیازی که در هفته سی‌ام از سایپای البرز گرفت در نهایت با احراز رتبه‌ای تک رقمی در جایگاه نهم به کار خود در لیگ سیزدهم پایان داد.

پانزدهمین و آخرین هفته از دور برگشت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه بیست و دوم فروردین‌ماه برگزار شد و طی آن ۱۶ تیم حاضر در لیگ، هشت دیدار حساس برگزار کردند که یکی از این دیدارها مصاف صبای قم با سایپای البرز بود و بدون گل مساوی شد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم‌های صبای قم و سایپای البرز در مسابقه حساس خود در پانزدهمین هفته از دور برگشت لیگ سیزدهم در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند ولی در طول ۹۰ دقیقه این دیدار هرگز توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپای البرز در شرایطی در این دیدار حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که در جدول رده‌بندی لیگ برتر، ۲ پله با یکدیگر اختلاف داشتند و به ترتیب در رده‌های هشتم و دهم جدول رده‌بندی مسابقات این فصل جای گرفته‌ بودند اما با نتیجه‌ای که در بازی هفته پایانی بین آن‌ها رقم خورد، پشت سر یکدیگر قرار گرفتند و به کار خود در لیگ سیزدهم پایان دادند.

۲ تیم پانزدهمین و آخرین بازی خود در دور برگشت لیگ سیزدهم را در حالی برگزار کردند که در تمام لحظات بازی یک مسابقه کاملاً پایاپای را به نمایش گذاشتند و سرانجام توانستند با کسب یک امتیاز این بازی به ترتیب با ۳۴ و ۳۳ امتیاز در رده‌های هشتم و نهم قرار بگیرند.

تیم‌های صبای قم و سایپای البرز آخرین بار در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم در دیدار برگشت مسابقات لیگ سیزدهم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی تقریباً تشریفاتی بود و می‌توان گفت که تنها برای غلامرضا عنایتی بهترین گلزن صبا مهم بود تا با زدن حداقل یک گل به تیم سایپا برای چهارمین بار آقای گل ادوار مختلف لیگ برتر فوتبال کشور شود.

غلامرضا عنایتی در این بازی چند موقعیت گلزنی بر روی ارسال از جناحین توسط هافبک‌های صبای قم به دست آورد اما هر بار ضربات سر این بازیکن از روی دروازه تیم سایپا به بیرون رفت و در نهایت بهترین گلزن صبا نتوانست در این دیدار به گل برسد اما گلزنی کریم انصاری ‌رد بهترین گلزن تیم تراکتورسازی تبریز به تیم استقلال تهران در هفته پایانی صدرنشینی در جدول گلزنان را از عنایتی گرفت و بدین ترتیب صبای قم در لیگ سیزدهم رتبه نهم را کسب کرد و غلامرضا عنایتی بهترین گلزن این تیم دوم شد.

بدین ترتیب با نتیجه‌ای که در بازی برگشت صبای قم و سایپای البرز در لیگ سیزدهم رقم خورد، سایپای البرز با انگین فیرات ترک تبار رتبه هشتم را با ۳۴ امتیاز کسب کرد و صبای قم نیز با عبدالصمد مرفاوی با ۳۳ امتیاز و قرار گرفتن در مکان نهم به کار خود در این لیگ پایان داد.

صبای قم از سالی که به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود، در لیگ‌های هشتم و نهم مقام ششم را کسب کرد، در لیگ دهم به مقام دهم رسید، در لیگ یازدهم به مقام چهارم دست یافت و آسیایی شد، در لیگ دوازدهم به مقام دهم رسید و در لیگ سیزدهم حائز رتبه نهم شد.

گلزنان برتر ادوار مختلف لیگ برتر:

۸۱ - ۱۳۸۰: غلامرضا عنایتی از ابومسلم با ۱۷ گل‌زده

۸۲ - ۱۳۸۱: ادموند بزیک از سپاهان با ۱۲ گل‌زده

۸۳ - ۱۳۸۲: علی دایی از پرسپولیس با ۱۶ گل‌زده

۸۴ - ۱۳۸۳: غلامرضا عنایتی از استقلال با ۲۰ گل‌زده

۸۵ - ۱۳۸۴: غلامرضا عنایتی از استقلال با ۲۱ گل‌زده

۸۶ - ۱۳۸۵: عرفان اولروم از ابومسلم و مهدی رجب‌زاده از ذوب آهن با ۱۷ گل‌زده

۸۷ - ۱۳۸۶: محسن خلیلی از پرسپولیس و هادی اصغری از راه آهن با ۱۷ گل‌زده

۸۸ - ۱۳۸۷: آرش برهانی از استقلال با ۲۱ گل‌زده

۸۹ - ۱۳۸۸: عمادرضا از سپاهان با ۱۹ گل‌زده

۹۰ - ۱۳۸۹: رضا نوروزی از فولاد خوزستان با ۲۴ گل‌زده

۹۱ - ۱۳۹۰: کریم انصاری‌فرد از سایپا با ۲۱ گل‌زده

۹۲- ۱۳۹۱: سیدجلال رافخایی از ملوان بندرانزلی با ۱۸ گل‌زده

۹۳- ۱۳۹۲: کریم انصاری‌فرد از تراکتورسازی تبریز با ۱۴ گل‌زده

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccxmqi.2bqs18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما