يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 21732

سند توسعه گردشگری قم با اقتصاد مقاومتی هم‌خوانی داشته باشد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی قم گفت: سند توسعه گردشگری استان قم باید با مقوله اقتصاد مقاومتی مطابقت و همخوانی داشته باشد و در این میان نیز تسهیل در امور سرمایه‌گذاران باید از اولویت‌های اصلی ادارات استان قم باشد.
سند توسعه گردشگری قم با اقتصاد مقاومتی هم‌خوانی داشته باشد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محمد فلاح‌زاده در جلسه کمیته گردشگری استان قم که در تالار امام رضا (ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: سند توسعه گردشگری استان باید با این مقوله مطابقت و همخوانی داشته باشد.

مشاور عالی استاندار قم مشکلات قانونی و پیچ و خم‌های اداری دست و پاگیر را از دلایل عدم استقبال بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری عنوان کرد و افزود: تسهیل در امور سرمایه‌گذاران باید از اولویت‌های اصلی ادارات استان قم باشد.

وی ارائه راهکارهای علمی را در راستای توسعه صنعت گردشگری استان بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: در جلسات تخصصی این کارگروه باید از وجود افراد خبره و با تجربه بهره گرفته شود.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی با اشاره به جایگاه استان قم به عنوان ام‌القرای جهان تشیع، تدبیر، برنامه‌ریزی و هماهنگی با علمای اعلام در راستای جذب گردشگران خارجی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت حوزه‌های علمیه قم می‌توانیم درباره تاثیرگذاری مثبت و ترویج آموزه‌های دینی به گردشگران گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcewf8w.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما