يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 21740

مدیریت جهادی باید سبب کاهش بی سوادی در قم شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل آموزش و پرورش قم گفت: جلسات بی‌شماری با حضور مدیران استان برای کاهش بی‌سوادی در قم برگزار شد که در این راستا یکی از برنامه‌های امسال مدیریت جهادی و همکاری مدیران در کاهش بی‌سوادی است.
مدیریت جهادی باید سبب کاهش بی سوادی در قم شود
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا دژاگام صبح امروز در جلسه تبیین سیاست‌ها و برنامه ریزی‌های سال ۹۳ نهضت سواد آموزی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در کاهش بی‌سوادی در جامعه اظهار کرد: جلسات بی‌شماری با حضور مدیران استان برای کاهش بی‌سوادی در قم برگزار شد که در این راستا یکی از برنامه‌های امسال مدیریت جهادی و همکاری مدیران در کاهش بی‌سوادی است.

مدیر کل آموزش و پرورش قم افزود: سعی داریم در پایان امسال جز یکی از بهترین‌ها در عملکرد آموزش و پرورش و به ویژه نهضت سواد آموزی و کاهش بی‌سوادی باشیم.

وی با اشاره به تشکیل پرونده ویژه اولیا در مدارس عنوان کرد: پرونده‌ای در سال تحصیلی جدید برای اولیا تشکیل می‌شود تا آمار دقیقی از سطح سواد والدین در اختیار داشته باشیم.

دژاگام خاطر نشان کرد: در برخی از مواقع والدین بی‌سواد دانش آموزان به نوعی احساس کوچکی و حقارت نسبت به تحصیل در مدارس فرزندان خود می‌کنند که سعی داریم برنامه‌های آسیب‌شناسی برگزار کنیم تا شاهد این گونه تفکرات در جامعه نباشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdz50x.yt0fo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما