يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 21766

اعضای شورای مشورتی انجمن هنرهای نمایشی قم انتخاب شدند

قم نيوز : قم نیوز: اعضای شورای مشورتی انتخاب ریاست جدید انجمن هنرهای نمایشی قم در مراسمی با حضور معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم انتخاب شدند.
اعضای شورای مشورتی انجمن هنرهای نمایشی قم انتخاب شدند
به گزارش قم نیوز، معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در حاشیه مراسم انتخاب اعضای شورای مشورتی انتخاب رئیس جدید انجمن هنرهای نمایشی استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه انتخاب شورای مشورتی جهت رسیدن به بهترین گزینه برای ریاست جدید انجمن هنرهای نمایشی قم است، گفت: با توجه به ساختار انجمن هنرهای نمایشی، انتخاب رئیس این انجمن جزو اختیارات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که بنابر تدبیر حجت‌الاسلام والمسلمین ایزدپناه، این انتخاب در بهترین وجه لازم است توسط خود افراد انجمن انجام شود به همین منظور یک شورای مشورتی از بین افراد انجمن گزینه‌های مناسبی را به مدیرکل اعلام و وی پس از بررسی یک نفر را به این سمت انتخاب خواهد کرد.

حامد حجتی از استقبال همه هنرمندان عرصه تئاتر استان از این طرح خبر داد و تصریح کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن این طرح، چگونگی انتخاب، شرایط رأی دهندگان و شرایط نامزدها توسط این اداره‌کل معین شد که در نهایت این انتخابات بدون مشکل و با برخورداری از عدالت برای همه هنرمندان در تالار شهید آوینی برگزار شد.

وی با بیان اینکه شورای مشورتی پس از این بازوی مشاوره‌ای مناسبی برای رئیس انجمن خواهد بود، اضافه کرد: این شورا در طول سال همراه با رئیس انجمن، فعالیت‌های حوزه نمایش را یاری می‌کند.

حجتی بر ضرورت توجه شورای مشورتی و رئیس آینده انجمن به سه مسئله اصلی تاکید کرد و افزود: توجه به ارتقای آکادمیک نمایش در سطح استان قم به عنوان یک قطب تئاتر در ایران، توجه به بعد پژوهشی در آثار هنری و ارتقای محتوایی آثار و همچنین توجه به اقتصاد فرهنگ و خودکفایی مالی تولیدات هنری سه اصلی است که باید شورای مشورتی و رئیس آینده انجمن به آن توجه کنند.

در مراسم انتخاب شورای مشورتی ریاست جدید انجمن هنرهای نمایشی استان که با حضور پیشکسوتان رشته نمایش استان برگزار شد، ۱۵ نفر نامزد این شورا شدند که پس از رأی‌گیری احمد سلیمانی، مهدی نیک‌روش، اصغر نوبخت، رضا ابوذر و لیلا موسوی به عنوان اعضای شورای مشورتی انتخاب شده تا با برگزاری جلسه گزینه‌های ریاست جدید انجمن هنرهای نمایشی را انتخاب کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb0zb5.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما