يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : 21772

ماهان تندیس قم در یک بازی نزدیک فرش آرای مشهد را شکست داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در یک بازی نزدیک در لیگ بر‌تر فوتسال امیدهای کشور فرش آرای مشهد را شکست داد.
ماهان تندیس قم در یک بازی نزدیک فرش آرای مشهد را شکست داد
به گزارش قم نیوز، نماینده فوتسال قم در مسابقات گروه دوم لیگ بر‌تر رده سنی امیدهای کشور رکورد پیروزی ۱۰۰ درصدی خود را پابرجا نگه داشت و موفق شد فرش آرای مشهد را نیز مغلوب کند.

روز پنجم از مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر رده سنی امید کشور در سالن گاز شهر اهواز برگزار شد و تیم‌های ‌فوتسال امید ماهان تندیس قم و فرش آرای مشهد در دومین مسابقه روز پنجم به مصاف هم رفتندکه این مسابقه در ‌‌نهایت با برتری ۴ بر ۳ تیم امید ماهان تندیس به پایان رسید.

در این مسابقه تیم امید ماهان تندیس قم در نیمه نخست و در دقیقه ۱۲ با ضربه طا‌ها نعمتیان به گل رسید و سپس تیرک دروازه حریف را هم لرزاند اما در فاصله ۲ دقیقه به پایان نیمه نخست فرش آرا روی یک ضد حمله بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم علی فخاران گل دوم تیم ماهان تندیس را وارد ردوازه مشهدی‌ها کرد و سپس نوبت به فرهاد فلامرزی رسید که اختلاف را به ۲ گل برساند.

پس از این گل، فرش آرا که قصد نداشت بازنده میدان باشد با شدت بیشتری روی دروازه ماهان حمله کرد و توانست یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد تا نتیجه مسابقه ۳ بر ۲ به سود ماهان شود.

در ۵ دقیقه پایانی بازی، تیم فرش آرا رو به آرایش انتحاری ۵ نفره آورد تا با برتری عددی بر بازیکنان ماهان کار را به تساوی بکشاند اما طا‌ها نعمتیان با تیزهوشی باز هم نماینده قم را به گل رساند تا نتیجه ۴ بر ۲ به سود ماهان شود.

گلی که فرش آرا در لحظات پایانی مسابقه به ثمر رساند تنها اختلاف را کم کرد تا ماهان تندیس برنده نهایی این بازی باشد و با ۱۵ امتیاز مقام نخست خود در دور رفت مرحله گروهی لیگ بر‌تر را مسجل کند.

ماهان تندیس در این مسابقه با ترکیب فرهاد فلامرزی، مسلم اولاد قباد، طا‌ها نعمتیان، محمد هاتفی، حمید رشیدی، امیرحسین اربابی، رضا علی مددی، علی فخاران، امین قنبری، میلاد حیدری، جعفر نجفی، محسن رسولی و محمد نمک‌شناس با مربیگری علی شریفی به میدان رفت.

پیش از دیدار ماهان تندیس مقابل فرش آرا، یک مسابقه برگزار شد که دیدار تیم‌های میلاد تنکابن و مشهد الرضا با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciryar.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما