يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : 21776

حضور بیش از 10 میلیون دانش آموز در فضای مجازی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش گفت: بیش از 10 میلیون دانش آموز در فضای مجازی حضور دارند.
حضور بیش از 10 میلیون دانش آموز در فضای مجازی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین ˈمجتبی ملکیˈ روز یکشنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، با اشاره به وجود ۱۲ میلیون دانش آموز و یک میلیون فرهنگی، افزود: به جرات می توان گفت که بیش از۵۰ درصد از ۲۰میلیون مخاطب فضای مجازی، دانش آموز هستند.

وی در ادامه با اشاره به این که ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، سال ۸۵ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون فعالیت های چشمگیری را انجام داده است، ابراز داشت: برنامه های ستاد در چهار محور آموزش منابع انسانی، پژوهش، برنامه ریزی و تبلیغ و تربیت پیگیری می شود.

ملکی، تبلیغ و تربیت را در اولویت فعالیت های ستاد همکاری ها معرفی کرد و گفت: در تمامی محورها فضای فراوانی برای انجام کارهای فرهنگی وجود دارد، ولی متاسفانه در محورهای پژوهش و منابع انسانی، مقدمات و زیرساخت های لازم، موجود نیست و در زمینه علوم انسانی نیاز مبرمی به ورود حوزویان احساس می شود.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در پایان، به برگزاری همایش سالانه علمی با موضوع ˈتربیت اسلامی و فضای مجازی؛ چالش ها و راهکارهاˈ اشاره کرد و افزود: این همایش روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه، در قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccemqi.2bqsm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما